01 September 2010

kembali

awal pagi... malasnye aku nak balik putrajaya semalam..seb baiklah seminggu lagik je kat cni pastu da stat cuti raye..huhu..nak balik nak balik nak balik.. nak balik coz risau jek rumah da besih kotor balik..huhu..kakak n adik, tangan kotor2 jangan pegang sliding door tyek..he..penat ngemas rumah tuk raye sampai tak jalan memane tau..jimat2..ngeee..raye tahun ni paling sempoi la..takdak special2..tahun ni takdak baju raye bertema..warne ikot suke ati..pastu raye tahun ni family akak aku beraye kat kampung abg ipar aku..n family cik kam aku pon tak beraye kat rumah kitorg..tahun ni turn derang beraye kat pengerang pulak..family blah cik nuar..huhu...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


4:15pm sambung update post..
tapi aku da lupe amende aku nak tulis..giler banyak keje arini..adeh..baru cuti 1 ari..kalau seminggu camne le agaknye keadaan nye..da la..sok jelah aku sambung tulis blog..aku nak bace paper..


(~.~)"

No comments: