20 September 2010

itam tu menawan..ekh yeke..

story ni aku paling excited nak share..eceh!!yelah da lame aku xbuat pape kat tenggiling kesayangan nih..huhu..skang mizz black da kembali lebih itam & lebih berkilat!ahaha..projek ari sabtu yang paling best!abg ipar aku tolong kasi polish mizz black ngan gigih nye....chareeee la..up ckit markah!haha..aku tolong lap kete besih2 n sapu amende ntah..in term of mekap bende alah tu ala2 moisturizer la..sapu 1 body kete..ngan cermin2 skali aku sapu..hahaha..abg zam tak kutuk pon aku sapu kt cermin..so betul la kot aku buat..wahahaha!tak tau tapi xnak tanye..hmm bagus abess!sile jangan ikot perangai nih :p agak payah la nak polish nih..pas sapu 'moisturizer' aku terus masuk dapur omak den dah jerit suh masuk buat kek lapis betawi..kek feberet!1st trial..tak brape jadik..kek tu cam lembab sgt2..xhepi so xmau tunjuk..malu!huhu..nti2 la aku story pasal tu..la ni cite pasal kete dulu..he..

body cover ngan errr amende ntah name menatang tu..aku tolong sapu 1 body je..


abg ipar yang gigih polish kete sayer..tenkiu2.. ^^,


cam cemin tau..ha..


feel the ride
<-silau

4 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

DUNIAKU KELIHATAN MENGECIL... SHINY2.. Ngee.. (=.-)

ain said...

well well well..sile jeles!
eceh! :p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

kaler myvi ni nmpk mcm jg baek je sebelum ni.. em.. pandai jg..pandai jg.. huhu

ain said...

erm tu blom zoom in lagik..da tengok live baru tau jage ke tak..huhu..