03 September 2010

raye nye pasal

weken lepas kan aku balik jb..time tu aku abeskan kemas rumah je..sangat bchenta nak kemas okeh..atas bawah tu tak larat oi..aku mintak mak carik kan maid..tup tup ade sorang ni available..aku pon suh maid tu dtg kemas..suppose to be dia amik upah 1 ari je..tapi jadik 2 ari..coz 1st day dia datang da kul 11..kul 6 da balik..so dia kate sok dia datang kemas lagik..hehe..tapi kul 3 sampai 6 jelah..bayaran tetap same..aku suke!he..senang ati rumah da siap kemas..malam tukar langsir bilik2..langsir living hall jek lum pasang..huhu..n layan tengok ayah ngan abg zam cat bukan cat blobby..sob sob! rumah..tahun ni cat luar je..tahun lepas da cat dalam so tahun ni takyah..

gigih cat gate.. ^^,
untuk tatapan misskay yang da lame tak balik jb..nak jadik anak derhake ek..ehehe.. >:)



p.s. : kakak n adik tangan kotor2 xmau cop kat sliding ngan tingkap tau..da besihkan tu..ngeeee~~




No comments: