28 September 2010

hilang suda

balik2 raye tu aku baru prasan kasot jogging buroks aku da takdak..tak sure mane aku letak..or mayb tinggal kat jb..or mayb ade yang bkenan nak rembat kasot burok tu..ah senang pikir aku sendiri yang missplace..abes cite..peruntukan nak beli kasot baru kene tarik balik coz nak gune beli adiahs..huhu..tapi bukan alasan takleh jog ek..dak dania da bawak gym equipment tuk buat sit up..sit up bench baru google name dia tadik..da 2ari aku buat..skang perot aku da krem giler..nak gelak pon rase senak je lagik la nak bersin..huhu..da lepas azab senak ni mungkin laju skit sit up aku..haha..sile jangan pecaye..

go echah go! go dania go!
go ina go!<--yang ni cam gone..tak up2 langsung..menggelungsur turun adelah..ha..


2 comments:

Dahniar ahamad said...

abisss lau perut aku keras tanpa menyusut buncitnye camneeee....sila ajak aku jogginggg..

ain said...

sile beli kan kasot jogging aku..wahaha..xleh blah nengok ina buat sit up smlm..haha!