30 September 2010

deko bersame cik echah

cam harems nak letak title camgitu..tapi aku kisah ape..ha..ok fine aku tak jadik g sunway..o.99999 reason is misz black aku kene blok!aku xde la bengang sangat..bukan parking aku pon..tu parking khas boz aku..coz boz takdak aku park jelah kt tempat bliau..at least orang yang masuk opit WP3 datang carik2 "ekh ade parking lagik slalu datang time2 gini parking sume full tup2 ade lak 1 parking kosong"..hah kan tu rezeki ko..eceh!bajet mulia kunun..okeh berbalik kat 1 kete yang blok kete aku n kete boz2 len..da lame da aku usha kete ni..slalu sangat blok kete boz n officer aku..hmm..okeh..betulll..betul da lah ko blok kete pastu ko turun kan handbrake TAPIIIII yang ko bijak laksane bulan purname cap ayam pehal la ko blok kat tempat yang dah sah2 ko nampak signage post boz2 tu jugak ko gi blok..de~~~..dearest miss JLP, ko officer kot tak kan ko tak leh nak pk bende senang gile kentang..blok la tempat yang takdak signage..plate J okeh...J...malu makcik nak ngaku orang kampung..n 1st n last reason aku plak aku sememangnye malas mau drive ke sane..ngan kete banyak nye..ohh tidak ler aku terhegeh2 nak pegi..except ade sape2 nak drive misz black aku takdek hal..janji jangan langgar lubang..hahaha..
dah tak g sunway aku pon duk join dak2 opit merewang deko opit..sok kan kitorang nak buat open opit..huhu..posing jek lebey..buat keje cipot..hahaha..but i hav fun.. ^^,

yang menatang cam bola tu aku buat..haha..

keh sok aku sambung lagik..nak balik..dania dah mai tempat aku..meroyan suh teman bliau beli tempe..huhu..

2 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

pakai kad raya ke tu... :-)

ain said...

aah..sile kagum..wahaha! :p