27 September 2010

eiffel tower

takdak perenggan: prasan tak entry sebelum takdak tajuk..excited punye pasal sampai terlupe nak letak tajuk..wahahaha!malu2..

perenggan 1:
model yang kecik comel tu gift from moi 1st boz..aku buat keychain tuk miss black..moi 1st boz was Chinese lady..n bliau memang best giler..tapi time tu aku spoil..kunun2 malu2jamban lagik nak communicate ngan boz sendiri..haha..orang slalu cakap boz pompuan nih banyak cekadak..tapi boz aku paling sempoi rileks je..mase span baru establish dia ajak aku join span nanti dapat transfer branch jb..but i miss that opportunity..memang regret abes ar..tapi xmo cakap la pasal ape aku xamik chance tu.. :( emm stakat ni aku baru keje dengan 2 boz..2-2 Chinese..alhamdulillah dapat boz yang baik2..aku harap aku tak leka dengan kebebasan yang derang bagi kat aku..

perenggan 2:
and the big one tu gift from kak azmah..PA big2 boz kitorg kat cni..hari raye sume orang sibuk beraye tapi k.azmah pulak sibuk bercuti kat paris gitu..ehehe..tengkiu k.azmah..hah yang ni memang sah buat perhiasan..sile jangan over nak buat keychain pulak.. :p

No comments: