31 October 2011

isnin yang blur


arini aku betul2 monday in blues..mood ntah kemane..malam tadi punyelah awal aku tdo okeh..kul 10 da tdo..boleh pulak tak sedar nak bangun pagi!pastu kat opit aku duk menguap2..da tersenget2 tudung nih.. -____-' ee ntah pape!takkan la ngantuk lagik kot..isk..!aku suspek pil supplement tu buat aku makin ngantuk ah..ekh!


malam tadi aku gigih transfer gambar2 kitorg pegi jalan weekend tu..kunun nak edit kat opit je..last2 penpandu tu aku lupe nak bawak gi opit kan!hampeh! *&^$#!

btw, jumaat baru2 ni, family mak ngah aku datang stay kat rumah aku coz ekal konvo sabtu tu..sori mak ngah kalau ade kekurangan ke tak selesa ke mase stay kat rumah ain ye.. *tersipot2 malu* /

minggu depan aku cuti seminggu lagik..wuhuu!!n lagik 27 hari parents aku nak balik sini..cant wait!!i missed them more n more each day! ^^,





No comments: