15 October 2011

apecer donia


sejak dua menjak mem'babysit' anak-anak buah aku nih..jarang benau aku nak tengok brite..mane tak nye..tv kat rumah ni memanjang chanel katun..tak katun balik2 tengok cd cite tangled (yang nih sehari tak repeat 3 kali memang tak sah) gajah biru, bini2ku gangster, nursery song..korang cakap je lagu nursery mane korang nak..aku boleh nyanyi..skali skale dengar memang layan der..ari-ari dengar mau tak tertelan nasik seminggu..haha..



parents n atok aku dah selamat sampai ke madinah..that day aku ade bagitau kan yang flight derang still pending..wheather fix 13hb atau pinda ke tarikh lain kan..so isnin tu dapat confirmation ayah aku dapat gak flight 13hb tu..alhamdulilah..syukur sangat2!sampai sane ayah aku pon dah beli simcard no sane..dah call dah tau keadaan derang kat sane..ilang rase risau.. :)



arini last day aku jage anak2 buah aku..minggu depan nye pulak turn akak aku..so aku plan esok blah balik putrajaya lah..boleh rest sikit..almaklumlah jage budak2 ni kurang rehat nye..penat tapi seronok sangat..tak banyak buat perangai..cume anak buah aku yang kedua tu murni aliah dia da stat tanye mak mane mak mane..dia memang paling rapattt dengan mak aku..sangat!sekali dua boleh la jawab lagik..da banyak2 kali tanye dengan aku2 jadik sebak..rindu!



macam2 aku nak story...cite kenduri cite aji cite wasiat cite tediber cite anak2 buah aku sorang2 cite pengalaman aku babysit derang cite..macam2 citelah aku nak story..tapi tu la..aku da mengantuk sangat..nak type 'sangat' pun tertype jadi 'senget'..huhu.. -___-' memang ngantuk la tu..



keh aku tdo dulu yek..samat malam donia! :)





p.s.: feeling2 nak add lagu nursery song dalam mp3 kete aku ah!hahaaha..twinkle2 little star how i wonder what u r..up above the world so high..lalalalala..comel! :p




No comments: