25 October 2011

kasut



kalau ade kasot aku je muat kot..ni termasuk kasut dak ina n adik aku kan..ni pon ade a few pairs aku buang.. T_______T ade seplastik lagik dalam stor aku lupe nak letak..or else aku buang jelah.. *nangis lagik*

design rak ni aku tak brape nak berkenan sangat..i mean..lawa memang lawa tapi tak kena dengan taste aku..aku carik rak tinggi, putih n modern touch..yang ni cume tinggi je..dalam otak aku dah plan nak je spray putih..huhu..laci tengah aku rase tak praktikal untuk aku la!nak letak amende je..aku bukan pkai stokin ke ape..kalau jog pon..pas jog stokin aku tros masuk washing machine..so cam tak praktikal..last2 aku sumbat sliper2 leper dalam tu..tak cool oh!



8 para (including laci!) pon tak muat gak.. -_____________-"

okeh pasni nak usha cermin..tapi nak cari yang frame less..so far tak jumpe lagik..sume nye jenis berframe..kat ikea ade jugak tapi kecik nooo..takmau..kalau ade yang custom made lagik cool kan..tapi tak tau katne..kalau korang ade tau mane2 kedai ade jual cermin frame less ni sile share dengan aku k..aku berangan nak letak sebelah rak kasot nih..kire last check point before kuar rumah..pergh makin lambat sampai opit la jawabnye.. -_____-" erk puan admin, sy masuk wp4 ok tak???teheee... :p



2 comments:

RadinAden said...

lepas ni boleh mokcik pinjam kasut kalo nk pi dinner ye.. da ble bukak kedai sewa tu..

ain said...

ahaha..boleh2..ni memang gune same..takdak hal nye.. :p