20 October 2011

rindunye kat derang.. T_T


hi peeps!


emm keje ade..tapi arini aku taknak buat keje boleh tak..he..mood nak pegi mandi pantai suda mari la..ekeke..

keh..meh aku sambung story lagik..kali ni story parents n atok aku gi aji..

a night before derang fly..parents aku panggil kitorg sume kumpul dalam bilik..yeah..its a private talk..sumthin' like wasiat session..moi no like!! :'( sebak giler..air mate dah bergenang tapi boleh tahan lagik..hopefully semuanya baik2 la..selamat pegi dan selamat balik..

n malam tu for sure tdo lewat around 2am..n kul 4am dah keje bangun..huhu..siap2 mand buat sarap then pukul 7 orang masjid datang bace2 doa n azan (siyes touching! :'( ) n tros gerak pegi airport coz kul 8.30 da kene lapor diri..ekcelli boleh je nak pegi lambat bukan 8.30 daftar teros fly..12noon baru derang depart..tapi yelah dah orang kate pegi awal..aku layan kan jelah..ramai nye umat i tell you..same goes to us..yang pegi nye 3 orang tapi yang menghantar nye 30 orang..haruslah sesak kan..he.. :p

mase bertolak pegi tu, ayah naik kete abang zam..aku pulak bawak mak dengan atok..dalam kete aku takleh nak cakap sangat..sebab aku rase suare aku tergetar2 sebak..rase sedih nanti lame tak dapat jumpe derang..normal prektis parents anta anak2..normal la tu..ni anak2 pulak kene jaoh dengan orang tua..lain oh!almaklumlah ni 1st time untuk kitorg..haruslah berdramatik sikit..kasi can la.. :p

lets melapor diri..

atok aku 1st time pakai jubah seluar..ehehe..comel nye!atok sape la nih.. :p

selesai melapor diri..lets camchore..camchore ler sangat!pegi je dah 4 beg..
cer teka dalam ramai2 ni sape yang tak mand tros tukar baju je.............murni arissa!!ha..sape ntah mand lame gile tak kuar2 bilik air..last2 tak sempat nak mand, mama dia tukar kan je baju dia..he..

bergambar lagik..moi with atok..debabnye!!peluk je nangis..tapi dengan atok la aku nangis lebih2..almaklumlah aku kan cucu dia paling noty siap gaduh2..peluk lebih2 sikit ah!


for today update..mak ayah aku sihat alhamdulilah..they seem happy to be there..but my atok tak brape sihat..sakit kaki n demam..dah bawak gi clinic..skang ni dia kene rehat n solat kat bilik hotel jelah..poor moi cute baby atok.. :( n ayah aku bagitau lagik..esok (jumaat) derang akan bertolak masuk mekah pulak..semoga segale urusan dipermudahkan oleh-Nya..


3 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Semoga segala urusan dipermudahkan olehnya.

Amin.. allahum.. ma amin..

*Awak dah daftar dgn tabung haji ke blum? :)

ain said...

belum.. -___-'

Taib ^ _^ Cr0zex said...

0uh2..
dgr2 tahun 2040 bg sesiapa y mdaftar. baik disegerakn. semoga dipermudahkan.