25 October 2011

piknik



hi peeps! ^^,


how's ur work today..mine...never mine!dont talk 'bout work..can stress maaa.. -____-'

in other hand, esok cuti!cant wait..nak menggolek2 kan diri kat rumah..tak cukup rest weken aritu..

sabtu lepas kitorg gi piknik..aku, adik aku, mekhar, dania n hubby dia je..dak ina tak ikot coz dia balik kg..huhu..ala kitorg piknik kat bagan lalang je..n tak main ar pagi2 bute da gerak ke sane..kitorg kul 12 baru thegeh nak pegi okeh..huh!nyah tu punye pasal la delay sampai tengahari..dah la sekarang ni asal petang je ujan..petang tu kalau ujan memang aku kerah bliau bakar bbq kat basement!haha..seb baik la cuace elok je sabtu tu kan..memang relax abes ar!kitorg dapat port baikk punye..ujung nunnn sane..he..best2..kalau tapak khemah depan2 tu tak leh buat bakar2..huhu..boleh berkhemah n mandi je..tak best2..seb baik la dania dengan hubby dia da penah datang cni so dia tau la port best kan..

lets take a look pics below..

mukes budak debab giler aku!! ceria nak pegi berpiknik walaupun janji nak gerak pagi, tengahari baru mekhar tehegeh nak datang..huhu..



susunan gambar adelah carcamarba!
ikot suke aku nak letak mane2 tak ikot flow dia..ehehe..

yang aku nak story mase kitorang sampai tu air da surut..so jaoh nak gi mand..aku tak mand pon..just cicah2 kaki kat air je..buat ilang gian nak mand laot..he..tempat best tapi pantai kureng..maybe sebab bukan pasir pantai kot..pade aku lah..kalau korang rase best tu oklah..so aku abeskan mase dengan makan dan makan dan makan dan tergolek2 dan bace komik dengan gembirenye!haha..

that day..aku bawak spegeti, air, cikedis n sebuku roti hampir nak expire..dania pulak bawak bbq..ade ayam, ikan, udang n jagung!marvelous to the max i tell u!!dah sampai sane ade pulak pasar dekat2 dengan pantai tu..so kitorg topup beli kerang sekilo n sotong 2 ekor yang siyes besar n fresh!kerang dia pon besar2..banyak lagik pilihan ikan ketam bla bla yang derang jual..tapi siyes fresh n besar okeh..terbaikk ah!makan pon tak hengat kan.. -_____-' sia2 je berdiet..haha..mekhar bawak penyepit n badan jekkk..kate je nak buat nasik goreng..non ado!!cit podacit la dey!!cakap surupa ade gulung2 juga..ehehe.. :p

pukul 6 lebih jugak la baru kitorg kemas n gerak balik..huhu..apepon memang enjoy n relaks piknik kat sini..kalau nak suruh aku gi sini lagik..sumpah aku sesat! T___T lagik2 mase pegi tu bukan aku yang drive kan..haha..lagik la aku tak ingat jalan..

sampai rumah pon da kul 8, unpack barang2 cuci2 bekas kemas2 sikit mand..bukak tv (haramss nak tengok..) tros tertdo.. :p

ahad tu je bangun dah kul bape..kemas2 rumah yang dah lame jugak tak kemas..just imagine peeps..aku da bli rak kasot lame dah..baru weken lepas nak transfer kasot kat situ..hehe..so ahad tu kemas rumah all out..ingat larat la nak pegi tengok motogp..hmmm idak le..badan letih..rehat2 dulu kul 5 tu baru kuar jalan2..mekhar nak blanje tutti frutti n layan kan derang karok n beli barang rumah sikit..n lepak2 dinner kat umai house..ala yang dekat dengan monumen negara presint 2 tu..sedap makanan dia!tapi time kitorg pegi fullhouse so lambat la sikit dia anta makanan..but at least sedap la dia masak kan..huhu..

every weekend i'm tutti frutting..gile ah tiap2 weken layan nih..kopak jugak poket aku..ehehe.. :p





2 comments:

Dahniar ahamad said...

sila lawati tutti fruttee di presint 15 putrajaya yer....weehehehhe

ain said...

dia ade bukak muvie tak..ehehe..ok2 nti kitorg pegi.. -___-'