12 August 2011

komputer ofis


its friday peeps!

yawn!pagi yang mengantuk.. V_v walaupon aku jenis tak bangun sahur tapi awat la tiap kul 5 pagi aku dah terjage.. -________-' n as the result pagi2 gini aku rase mengantuk sangat..ntah berape puloh kali dah aku menguap..sampai senget2 tudung aku..wahaha!what the disaster!ha..

korang tau..dulu2 aku kan..jenis tak reti sabar..kalau aku kate nak kasot tu..tak boleh nak tunggu gaji ke weken ke..tros beli..walaupun lepas beli tu aku kene ikat perot coz duit dah sengkek..makan pon gitu..kalau aku da lapar..jangan la lembab2jamban makanan tu sampai, haruslah aku sound system orang kan..huhu..buruk oh perangai ni..my bad my bad..sile jangan contohi.. -_-'

tapi komputer opit aku nih...banyak ajar aku erti kesabaran..sebab..bliau late-late-lately ni adalah tergolong dalam spesis yang lembab lembab jamban! >.< especially ari jumaat..grrr!sebelum tahap kesabaran yang tinggi ni terbentuk dalam diri aku, jahanam jugak mouse komputer ni aku hempas..ehehe..just imagine..semua window aku minimize kan..lepas tu nak maximize balik..tige minit lebih baru terhegeh nak open balik..boleh siap siram pokok bunge tige pasu datang balik kat tempat belum tentu dia da siap maximize okeh..kalau aku tak buat ape duk tunggu dia maximize balik boleh mengantuk i tell u..berjanggut nunggu oh..

tu la kisah pengajaran aku dan komputer ofis ni hah..sekian.

to be continue..


notakukukakikukiut: i'm get annoyed by someone!cannot talk-talk too much..bulan puase..huhu..



No comments: