08 August 2011

8811


sile jangan gediks2 nak beli nombor ni kat kedai 4D ekh..haha..the truth is aku tak sabar nak tuggu arini..sebab tarikh arini is 8.8.11..aku suke combo nombor ni.. ^^, mungkin dalam idup aku banyak berkait nombor 1 dengan 8 ni kot..ahaha..boleh plak camni.. -___-'


abaikan pasal nombor tu..aku saje je tu..huhu..

lepas 2minggu berturut-turut memasak..hmm..ari2 masak without fail i tell u, tapi rase tu ade jugak la yang terrrrfail..wakaka!so ari sabtu aritu adalah off day aku memasak..haha..feeling2 terbalik kod pulak..patutnye weken2 ni lah orang rajin nak masak untuk buke pose..aku...nehiiiiii..sabtu tu da kemas2 rumah dapur pon da besih kalau nak bentang toto tdo situ pon boleh, haruslah tak sanggup nak kotor kan balik dapur tu..biarlah dia berkeadaan suci untuk satu ari..ahaha..dramatik kau!

tengahari tu keluar cuci kete aku kat bangi..siap cuci singgah pasar beli bahan2 nak masak tuk esok..adik aku nak makan capcai..okeh layan kan je..rumah aku tu kalau bab sayur cukup muafakat..kalau ade sayur, makan..kalau takdak sayur tak carik..ahaha..pastu gi menyinggah mane2 yang patut..

kul 4 aku da terpacak kat param!ha..gile awal kan..ha..tapi awal aku, ade lagi yang lagi awal daripada aku..huhu..awal2 gitu pon gerai2 da stat bukak n berniaga..aku beli nasi ambeng (superb sedap!), murtabak keramat(so~so), air feberet all time air soya n tempe goreng yg crunchy gile..aku suke!

at the end of buke..murtabak tu tak sentuh pon..nak sahur baru panaskan makan..manis la rase murtabak tu..turn off selera aku je..yang pelik nye ramai pulak orang duk q beli..konpius2..

ahad takde mende buat..bangun tengok tv tengok internet tdo bangun mandi tengok tv men gem tengok internet tdo..da petang baru masuk dapur masak!tak kuar mana pon..almaklumla kete da besih.. :p nak tunggu aku basuh lagik, berkurun ah!ha..jadik sementare dia tengah besih berkilat ni kte simpan dia..hahahampeh! :p

last but not least..tadi tengah aku sibuk2 dahnia datang kasi bungkus penuh tanda tanye..wakaka!we-know-what-it-is!ha..maceh mek..n dia da aktif belog balik..meh singgah belog beliau.. http://bungalawangbuahpelaga.blogspot.com/ :)



No comments: