17 August 2011

drama sebabak


yawn.. /

slamat pagi korang!!!!!

wallawey..tande seru nak banyak..pehal kau..

pagi2 gini memang macam da wajib je aku mengantuk..semalam kul bape ntah aku baru dapat tdo..dah sapu losyen lavender abes satu badan pon tak tdo jugak..so nilah resultnye..pagi2 kat opit dah mengantuk.. -_______-'

update terbaru..nampaknye beautiful nightmare aku kene beraye kat sini tak jadi kenyataan!he..sebab semalam adik aku bagitau boz dia approve cuti 30hb..wooohooo!haruslah gembire kan..thats mean raye ke 2 baru balik sini..yang ni aku dah tak kisah dah..haha..yang penting hari raye pertame ade kat rumah dengan family..

uihhh..aku sikittttttt je lagik nak bagitau ayah aku suh je adik aku behenti keje..hahaha..kijam betul!sangat pentingkan diri sendiri..ha..ekh bukan aku je tau..adik aku pon da feeling2 nak behenti pas dapat gaji nanti..huhu..nasib ko baik memang baik nyah!

ikut kebiasaan, raye kedua tu kitorang beraya kat muar..boleh la konvoi kat hway..ha..family aku exit muar, aku dengan adik aku tros balik putrajaya..lepas aku anta adik aku keje, kalau aku nak balik muar pon takdak hal..sebab da dekat..for sure malam tu pakse derang datang tdo rumah aku..haha..kijam2!mest derang nak punye..sebab kalau nak tdo rumah mak long aku dah pack dengan anak menantu cucu2 bliau..kalau beraye kat muar memang tak cukup satu ari..ehehe..sedare mare ayah aku memang ramai kat situ..tdo rumah aku sok nye sambung raye lagik..he..agak2 ayah sekeh2 aku tak..teheeee..

tapi tak sure gak..kalau2 tahun ni cik kam nak beraye kat rumah kitorang..sume plan akan berubah..tapi aku suke sangat derang raye rumah aku..settlekan blah mak..raye 3 ke 4 baru balik muar..ah tak kisah la..janji 1st day eid kitorang dapat kumpul satu family..weeee..syukur alhamdulilah!
okeh boleh dengar lagu raye sedih2 jugak..tak nanges dah.. :p /




2 comments:

a LoT oF LuV said...

waaa... tak merasa le aku nak beraya kat umah ko ye.. manyak xsen aaaaa..

ain said...

ry sbln oh..blh je dtg ry..takpon nti aku dtg ry kat tmpt ko k!kuih wajib ade..kalau takde aku bako tempat ko..he..
harus lah eksen..ekekeke!