04 August 2011

selamat hari raye

okeh aku tipu..belum raye lagik..baru 4ari pose..huhu..yang tu sebab aku takdak idea nak letak tajuk ape.. -_____-'

semalam aku tak pose..sebab!aku demam muntah2..aku pon tak tau mane silap nye..nak kate makan aku masak, ina dengan adik aku okeh je..makan makanan yang same pulak tu..tak kan la air panas kot..sebab..kat rumah tu aku sorang je buke pose minum air panas..dak ina blasah air sejuk..ye..aku buat air teh..tapi..ntah la...bende nak jadik kan..siyes sampai demam2 okeh..2nd day pose tu, lepas buke tu..nak amik air sembahyang mengigil2 badan aku kene air n kepale rase panas, tekak rase tak selesa, perut rase tegang..tekak rase macam nak muntah..aku jolok2 takmo muntah plak.. >.<

ape lagik cepat2 la aku telan panadal..sapu vicks pakai baju 5 6 lapis selubung bawah comforter dengan tak bukak kipas n rehat tdo!aku sapu vicks macam sapu losyen okeh..wakaka!lagik2 kat tapak kaki..dalam kul 11 tu aku dah stat berpeluh..alhamdulilah..boleh amik adik aku..kalau tak siyes tak larat aku nak drive wey..kene angin sikit badan aku menggigil tak hengat!tak tahan..pity moiself.. :(

da serabut2 gitu aku redah je gi petronas beli air isotonic 'seratus tambah', panadol 'cepat aktif' n air kotak coklat susu good day walaupun pon aritu tak brape nak good..huhu..esok nye aku bangun demam da okeh sikit, tapi tekak aku plak buat hal..dalam ati ni confirm muntah..ye betul..aku gosok gigi..buwekkkk!muntah segale..berlarutan la sampai kat opit jugak..pastu da lega..

so semalam mase buke aku try minum air teh o panas..still malam tu demam aku datang balik..cume tak seteruk macam ari selase malam tulah..so far aku boleh handle lagik..kalau da nak pengsan baru la pegi hospital..teheee..

2 comments:

Dahniar ahamad said...

KENA TUKAR TAJUK LAAA...SATU HARI DI HARI DEMAM

ain said...

ahaha..boleh2.. ^^,