24 September 2012

kesangapan apekah ini..


hai peeps!

ee apesal la computer ni tak boleh nak bluetooth kan.. -____- susah!tulah kau..tinggal lagi cabel charger kat jb..sekarang sape yang sangapppp.. T____T tu ari ade jugak install blogger dalam hp..sangatlah tak mengujakan aku untuk update..ke aku yang slow nak pick up bende baru??ntah tak tau..last-last aku uninstall balik..fufu..pastu minggu lepas aku baru jenguk blog tengok template sume dah lain..menggagau cari..errrgh..lagilah aku malas aku nak explore..takde mood terus aku close tab..atau senang cite nye aku yang pemalas kot..huhu..

dah lepas tunang ni, aku makan memang takde control..asal takde buat ape je aku mencekik..asal mencekik je memang aku takde keje la tu..brekpes aku makan lunch aku makan malam pun aku mencekik lagi..n now berat aku dah terlebih 10kilo daripada berat ideal aku..can u imagine how big my perot??how boncet it is??my muke bulatss??my double triple chin???!cepat imagine! T_T tu baru ciri-ciri pas tunang..kang pas kawen ade jugak barai..ohhhh tidakkkks.. #insaflahweiii

kawen??belum tetap tarikh lagi..rase setahun ngam ikat kot..tak pun ujung tahun depan jelah aku kawen..ntah..aku cam malas nak pikir..sebab aku nak awal-awal tahun kang ade dua orang lagi dak opit aku dah plan siap nak buat..haih..me dont like the situation..kalau sape tau kisah aku mase kecik-kecik mesti derang tau apsal aku tak suke..hmm..

fyi, dari kecik lagik aku ni slalu la duk dibanding-bandingkan..contoh!adik beradik belah ayah aku..sume ade anak umur sebaye aku..kire sepupu aku la kan..tu belum masuk dua pupu aku, anak sedare ayah aku pun ade yang sebaye aku..senang cite ramai jugak le umur sebaye aku..rumah pun dekatlah jugak..takyah tunggu raye pun boleh pegi..setakat skudai-kg melayu tu setengah jam je ape ade hal ye tak..so bile jumpe mak pak masing-masing duk la tanye skolah kelas nombor bape, exam dapat nombor bape, upsr anak kau score bape, pmr bape a, tuisyen anta mane anak kau, anak kau dapat masuk u mane, bla bla bla bla..bile dah keje soklan ni pulak..anak kau keje mane, jawatan ape?keje dia buat ape?dia pakai kete ape?korang paham tak ape aku nak story ni??tu ciri-ciri sedare mare aku..yang ade kaitan sangkut paut..kat opit??!lagiiii lah macam-macam fiil..perangai mane same beb..pikiran pun tak same macam sedare mare kau..aku macam dah boleh imagine camne aku pas kawen..ekh mestlah aku dah terpikir..aku kan super dramatik..fufufu..
ntah..kadang tu rase cam aku pun satu hal..memikior hal-hal macam tu melampau lampau sangat gamaknye..iskkk!not gud..not gud..but still kitorang memang belum tetap tarikh..kalender 2013 pun tak tengok lagi..tapi ni kalau kitorang cakap nak kawen pas raye confirm pak aji aku bisingggg!bliau kalau boleh nak awal je..ape-ape pun biarlah side dia yang tetapkan..mak redhooo jeww..

lagi..sejak dua menjak dah ade tunang ni, sifat taknak berdikari sangat terserlah..rase nak lempang diri sendiri pun ade..alarm kete problem pun nak tunggu dia buatkan..padahal sebelum ni boleh je pegi kedai mintak derang tukarkan bateri alarm tu..ni takkkk..mane hilangnye sifat berdikari aku yang  dah lame aku tanamkan dalam diri sejak tercampak hidup kat putrajaya sorang-sorang..kelemakkan apekah ini??!/
keh stress aku memikiorkan nasib diri sendiri..lets makan tuk release stresss..huhu.. #makandenganrasatakbersalah






2 comments:

Monamie said...

hoi. awas. jangan sampai lebih 20kg. kahkahkahkah..kalau tak reti nak imagine,bangun jalan ke pintu belok kanan...jengok bilik 1st yg pintu terbuka tu.. hahahaha ;p

ain said...

haha..taknak oii..pasni lets less makan from now yooo...wakaka!