12 September 2012

Yours Truly Engagement Story - Final


ok..ni yang final..aku letak sekaligus dalam entry ni..kang sampai part 7 8 muntah bosan pulak orang bace..macam la aku sorang je yang bertunang..wakaka! :p

daripada belakang nampak macam pakai tudung labuh kan..

sebelum rombongan sampai, aku dah pesan kat mak, dah time nak sarung cincin baru panggil turun duk kat pelamin..taknak la aku, orang duk bincang-bincang aku tercegat sengsorang kat situ..segan!ha..skali tengah duk gosip-gosip dengan adik, anak buah aku bagitau pak long suruh turun nak sarung cincin..gelabah mak noks!seb baik ade adik aku..dia yang pegang aku turun tangge..sekali aku turun belum abis bincang lagi daaaaa...cess..awat la suh aku turun awal... T____T saje je korang kan..dah la duk kat pelamin sorang..malu-malu..mase duk kat pelamin ni menggigil okeh kaki aku..puas aku cover..harap tengok balik video idak le nampak kegigilan kaki aku tu..hahahampeh betul! T_T

muke pasrah

sesi sarung cincin
moi with MIL to be..comel kan!

sejuk tangan aku!seb baik tak gigil..haha..ramai gile time ni orang nak amik gambar..rase nak buat-buat pitam je.. :p

sembang sikit dengan mak dia pastu bergambar pulak dengan family blah dia..aku tak tau la muke aku senonoh ke tak..blasah jelah..yang ni kak ngah dia dengan anak dia nurin..behave je nurin nih.. :)

pics with angah, pak itam & mak teh

banyak sangat camera sampai aku tak tau nak tengok yang mane.. -____- yang baju pink tu pak sedara tunang aku..pak itam..pakcik dialah yang kene panggilan hangit hot fm pasal seluar track bottom oren tu..memang ceria orang nye..pulak tu pak itam jadi wakil jurucakap on behalf family tunang aku..memang asyik ketawe je..hehe..best!makcik aku pun peminat dia..lagi la riuh..alhamdulilah..

muke bajet suci
fufufu..

next jemput derang makan..aku pulak totap stay still kat pelamin duk la amik gambar dengan semua..hehe..seb baik la ade family aku yang duk layan derang makan..pastu baru aku menyusul..time nilah nak malu-malu jamban..hahaha!

pic with sedare mare aku

with mak & akak & adik & hantaransss..

bergambar dengan parents n adik beradik ayah..

time ni rombongan dah balik..tapi masih nak amik gambo..huhu..mase majlis ni..anak buah aku murniamirah n murnialiah dah lesap bersame dengan sepupu dia yang lain..memang takde gambar dengan derang.. T__T tengok si kecik tu..hoverrrr tau...tapi tetap comel! :p

aku jumpe pic ni je aku dengan akak n adik..

tapi time ni orang dah stat kemas-kemas meja..adik aku pun dah tukar uniform sebab dia kene basuh piyuk kennn..he..lantak la dik..janji ade pic kitorang kat pelamin..abis je nih..aku terus tukar baju n kemas-kemas prepare tuk malam nye pulak ade marhaban perempuan n lelaki..lepaksss!

my gift to him

sebelas dulang

overall aku suke sangat dengan hantaran aku!boleh tak??he..dan satu-satunye hantaran yang aku buat adelah hantaran cupcakes..double kan riben buat line, tampal, buat riben jadik kan kembang gitu, tampal bunge atas dia, lekat 1 line manik (ke?) keliling kotak, done!okeh la kan..ade jugak sentuhan sendiri..jadik la..yang pelamin tu..first seat dia tinggi tau..aku duduk kaki aku tergantung..pemijak dia takde..so aku mintak tukar seat rendah sikit..hehe..seb baik wed planer tak marah.. :p dan jangan tak tau..ayah aku pon tolong buatkan hantaran tuk aku tau..terharu okeh!ayah aku buat tuk hantaran buah-buahan..ehehe..cayalah dedi!hahaha..dearest my tunang sile terharu..ur FIL to be bersemangat tau buat hantaran untuk awak..

motip bergambar dengan hantarans??siyes time ni rase cam takleh blah..hahaha..

pic malam..time marhaban..ntah ape ntah ica meraban dengan mama dia..ha..

special appearance..the murnisss..hehehe..

last but not least..
tak menyempat nak tunggu balik rumah..dalam kete tu jugak dia terus pakai jam hantaran..
-______-'

dengan bangge buat video call dengan aku kan..haruslah aku buat loudspeaker..kan dah kene gelak dengan family aku..hahaha..tulah buat perangai loklak lagik..hahaha..tu okeh lagik..ni..nak balik somban pun dia gi merembat dengan pak sedare dia jugak atas highway..dah sampai rumah call aku..

snowhite: hantaran tadi letak tak wallet saye?
raksase: ade lah sume bagi tadi..nape?
snowhite: oo..wallet takde dalam dulang hantaran..
raksase: hah?camne pulak boleh takde?
snowhite: hantaran letak kat blakang..balik tadi saye merembat dengan pakcik..ehehe..sampai tadi tengok barang dah terjatuh bersepah..cari wallet tak jumpe..ehehehe..
raksase: ape???????race??terjatuh???tak jumpe??meh sini saye nak makan awak!tibe-tibe tajam pulak gigi nih..ingat senang ke nak buat..penat tau buat hantaran tu sume..bla bla bla bla...

-______-



2 comments:

Cik Noor said...

laaa dah bertunang rupanya Cino. sonyap2 yoo.. selamat menempuh alam pertunangan. Bila nak kenduri nie???

ain said...

aah raye tu ari la knoor..orang tengah cuti raye sibuk-sibuk beraye, kite tunang..fufu..kenduri tahun depan la..knoor kene datang tau! ^^,