30 April 2012

monday blur blur


hi peeps!

tau tak kul bape aku terjage???takpe bior aku bgtau..811am aku bangun!haha..siyes ngantuk gile..tulah dah bangun subuh pagi pastu bijak gile gi sambung tdo balik kan dah terbabas bangun tdo.. -_-' tapi memang timing baikkkk punye dia nak lambat..nasib baik pagi tadi boz aku ade meeting kat luar..

its quite long time i didn't updating moi belog..thats because yours truly so malas.. -______- korang redha jelah ekh..tapi takdelah sebulan tros takde update..fufufu..

anyway, weken baru ni aku sorang-sorang kat rumah..adik aku pegi jalan2 langkawi dengan kawan dia..ahad malam tadi baru sampai..pastu pagi2 bute tadi kul 5 pagi dah siap2 cergas tak sabar nak balik jb..boleh???!stress mak!dak ina cam biaselah sambung cuti sampai selase ni..aku jugak yang keje..rumah sunyi jalan sunyi kuaters sunyi..tapi aku takde la sunyi sangat..fufufufu..andddd!i'm totally exhausted!tak cukup tido..

i started my sats with cleaning my house..takde ape sangat nak kemas minggu ni..kene cuci kipas je..nak tunggukan budak-budak tu bersihkan idakkk ler..rumah aku baik aku la yang bersihkan..kalau dah ketot tu..kau gune kusi pon tak sampai..kene jinjit sikit baru dapat..tu pun dapat capai hujung2..senget2 kipas tu aku kejekan..haha..sejak dua menjak badan ini semakin mengembang dan kurang ringan, semakin aku tak dapat nak balancekan badan.. -___- akibatnya aku terjatuh mase aku tengah syok tengok tv cite spongebob..tetibe je lost feet balance 'ekh2 apekah??gempa bumi ke..'aaaaaaaaa' jatuh!seb baik badan aku ngale ke sliding door..sempat tangan aku tahan sliding door kaki tros brek!berjaye tak jatuh tergolek2..fufufu..malam baru keluar tengok wayang layan cite battleship.. T___T plan nak marathon tengok avengers skali..non ado..tiket yiilek!betul la aku bace mane-mane review, komen member2 aku yang dah pegi tengok..cite battleship tu memang best!aku suke detail of scene speed dia..ohsem gile!tak messy..ade sesetengah cite tu scene speed dia nampak kabur tak nampak detail art tu..sebab nak cepat kan..cewah!pandai kau kan nak komen2.. :p

hmm..ape pun..weken ni jugak aku blaja satu bende baru..tak tau nak decribe macamane..lets say..i'm a lil' bit confuse..a lil' bit bliss..a lil' bit scare!kejap2 terfikir..kejap2 terberangan..so the conclusion is yours truly is out of her mind!haha..wah!blur dengan feeling sendiri..boleh???! -_______-'

time's up!mari buat keje..selamat rajin berkerja kepada yang berkerja!kepada yang yang cuti timekasih sebab korang cuti jalan tak jem datang keje kul 9 pon ade banyakkk parking..fufufu.. V____v



No comments: