17 April 2012

si penunggu


siyes mengantuk jadi penunggu ni.. #fakta

takde la aku suke jadi penunggu kat opit nih..tapi nasib baik la website komik aku belum lagi derang block..jadi aku no hal nak tunggu..as per today, budak-budak maintenance datang repair bilik boz aku..suppose to be keje-keje repair merepair ni buat time sabtu ahad..tapi pada sape kenal boz aku, dia tau lah camne fi'il boz aku kan..segale tok nenek doc yang ade dalam pejabat consider sulit dan rahsia..so mase derang repair the dinding haruslah seseorang tu tunggu kat opit..ok fine....i get it..i'll stay.. V___v other than that, ade 2 kotak a4 + 1 kotak besar penuh dengan kertas recycle untuk di shread..ni belum campur BoD paper 2010 boz aku..nasib baik la boz aku tak banyak duduk dalam BoD kan..tapi tulah rase sabtu ni ade jugak aku datang opis buat keje2 shread nih..ari ari keje dah tak boleh nak buat coz minggu ni je boz aku meeting internal memanjang n banyak ade kat opis..tak boleh tinggal tempat lame2..walaupun kat bilik ni ade je shredder tapi bliau tak brape mesra alam..haha..kuat gile weh bunyi mesin nih..haha..lepas kene sound dengan sorang officer ni dia tak boleh fokus buat keje sebab bunyi shredder ni lagi la aku jarang nak gune bliau..aku penah tutup pintu nak gune shredder ni..non adooo..tetap kuat jugak bunyi dia.. -__-

lagiii...weken baru ni berpeleseran di mid valley..pergh guwa sudah terrrrbekenan dengan satu jam tangan ni..limeribuseratus..to whom it may concern, please take note ye..ekh? bababa babananana~~ lalala~~..n strictly no potong-potong from duit hantaran..lalalalagik~~ dah tu sape yang gatal-gatal ajak masuk kedai tu kan..kah!aku plan nak tengok wayang but we end up with makaaaaan..tros lupe nak tengok wayang..haha..ni gare-gare kat opis kak matun gebang n dah kecoh kat twitter pasal mcflurry mekdi yang baru..mcflurry horlicks..unfortunately mase tu crunchy cornflakes dah abis stok..cessss..kalau aku xde de aku beli..tehee..

emmmm aku ade extra pasu chantek..ade sape-sape yang baik ati nak jadi penaja bunge purple untuk pasu chantek aku..hahaha! #gedikss! :p