20 April 2012

sembang manis si manis bersame si lawa


excited sembang sampai dua pinggan durian pancake kitorang mencekik! -___- sungguh masing-masing tak cover lemak perut yang dah berlipat-lipat.. :p tapi siyes sedap dessert tu!

as per my bornday yang baru lepas nih..si lawa telah dan terpakse men'kopak'kan poket untuk men'treat' yours truly yang manis ni..tengs budak lawa..haha..tapi part tak best was aku yang kene fikir kat mane nak dinner..tapi dah kate masing-masing diet kan..jadi aku cari mane dessert place paling ohsem for us..first choice aku nak pegi kedai aiskrim kat klcc tu tapi bile petang tengok dah gelap cam nak ujan..kang stuck kat jammed ke banjir ke baik takyah..pegi je yang dekat..so second choice aku pilih nak makan dessert kat sweetchat cafe..banyak jugak la branch dia..dekat the mines pon ade.. dekat pon dekat..elok sangat la tu..he..

the place was ohsem!
the foods was ohsem!
the drinks was ohsem!
the durian pancake was extremely ohsem!

we love durian..ade masalah?? #lantak ^^,

of course moiself n si lawa was ultimately ohsem!muahaha..

irritated jugak la sebab camera takde tak boleh nak share gambar dessert yang sedap tu dengan korang.. T______T tu ari balik kampung aku dah ingat nak bawak dah..skali tertinggal jugak.. -_______-' tapi takpe next visit aku akan amik gambar n tepek dalam belog ni for my record n reference..

lagiiii..weken ni aku stat kursus setiausaha 3 ari..ahad isnin n selase..dia ade dinner dengan retis jemputan gamaknye..tema plak pesona bintang uolls siap ade red carpet..ape baju mak nak melaram..glemer ke baju2 kau nyah..haha..

ok tu je..ta-ta!




No comments: