02 May 2012

lunch time


hai korang....

pukul dopblas setengah boz aku and the geng dah keluar gi lunch..ehehe..gud!boleh aku lunch awal boleh update belog n boleh men gem..fufufu..

cuti am ari pekerja aku duk melepak kat rumah tak pegi mane-mane..sorang lagik.. v___V gile mim alip las nak kuar..puas sangat dapat berehat sehingge tergolek..almaklumlah weken tu ari kan tak cukup rehat sangat..ececece! :p

sekarang ni kalau ade surats/docs kene pass kat officers, aku kene pusing satu opit oh..see below..
pelan yang simple slambe sadin dilukis oleh guwa..anak panah senget benget menunjukkan si pelukis dah malas nak lukis! -________-'

kotak kaler purple tu menunjukkan bilik-bilik officer aku n bilik aku jugak..seee..everyday i'm round the world i tell you..hahaha..dengan route baru ni beso la harapan guwa if dapat mengurangkan berat badan..sikitttttt pun jadik la kan..gile desperado kau ecah!wahahaha!

lagi..malam ni aku plan nak beli barang dapur..banyak nak kene restock balik ni..tapi tulah tak sure dak ina balik ke tak arini..semalam aku tengok tv up until 11pm takde pulak bliau balik..sambung cuti ke hape..hmm tak kisah la tu..huhu..

keh time's up!sambung buat keje pulak..

ta-ta!



No comments: