18 January 2012

Watashi ni tsuite



hi there..

ape ke bende la aku mengarut petang-petang gini kan..almaklumlah baru je abis bace manga kegemaran code:breaker chapter 155..best!walaupun dah abis bace aku masih nak terrrfeeling-feeling japang..tu pasal la entri petang ni saje nak kasi bunyi ala-ala japang..wakaka!

Watashi ni tsuite ni maksud dia 'tentang saya' agak-agak nak feeling omputih sile pegi translate jadi 'about me' :p

aku suke buat eksperimen diri aku sendiri..contoh!
/ C to the O to the K to the L to the A to the T to the hell la!
seperti korang sedia maklum aku bukan peminat coklat..makan tu makan la tapi idak le satu bar besar tu aku boleh sekali hadap boleh abis kan..hehe..aku siyes kagum dengan dak ina sebab dia boleh makan coklat tanpe rase terseksa..huhu..maksimum aku boleh makan 1 bar kecik-kecik tu..ade certain member aku dia makan coklat kunyah macam makan nasik..aku ni plak makan coklat aku tak reti gigit-gigit kunyah-kunyah..aku kemammm dalam mulut..coklat tu melting aku telan..melting je telan sampai la abes..telan punye telan sampai tekak aku jadik perit..aku tak suke tekak aku perit..hahaha..pastu dah banyak kali jugak aku try test makan coklat lebih daripada 3 bar kecik-kecik tu..pas makan mesti aku pening.. -_________- errr ke korang pon feel camne aku feel..yeayyy..ade geng..haha..

/ citrus
citrus ni cam limau la..limau nipis limau kasturi limau sunkist lemon tu la..aku sukeee air limau..tapi malang nye incik limau tak brape suke dengan aku.. T_T kalau terkena air limau ni kan..jari aku akan merah-merah pedih kat kulit area kuku tu..ade skali tu sampai terkopek-kopek kulit wey..azab gile..pedihhh oh!kopek bawang aku no hal..janganlah suruh aku belah limau, tak nak akuuu..atau mungkin dah darurat sangat kene jugak berhadapan dengan family citrus nih..aku plan nak gune kekdah kopek buah durian..cover tangan dengan kain buruk..hah takpun gune glove mase nak potong or mase nak perah limau..arghh sile pegi mampos..tak koserrr..sile jangan over dramatik ecah oi..

/ tido..
ok sebenarnya aku dah mengantuk..teheee..mate aku ni memang tak boleh handle kalau dah ngantok..tu jelah aku nak story..kang kalau ade lagik aku story the mory kat sini lagik..now mau golek-golek tido..

samat tdo korang! /






No comments: