17 January 2012

betul-betul nangis


ha kau..semalam nak feel-feel sangat kan..pagi ni betul-betul nangis i tell you..hambek kau..eeee!kesabaran je..dah memang aku dapat instruction 'girl, u tell them, perkara tu masih dalam pertimbangan. dont reveal benda tu ade pade sape kat mane sekarang'..so what did you expect incik?!takat tu jelah aku boleh bagitau..tanyalah banyak kali macam mane pon..memang tu jawapan aku..aku tak boleh nak tolong..nak detail tanya desk officer..tapi jawapan yang incik dapat same jugak..bukan kitorang tak check status folder tu kat mane..ari-ari kot duk kejar folder tu inform derang that M**** dah chased kite..boz-boz pon dah dibagitau..n bende tu bukan hold, duk berjalan..but still instruction yang aku dapat just cakap macam tu je..'masih dalam pertimbangan'..aku paham la dia pon tersepit jugak sebab kene report kat boz..kenape nak marah-marah..tak boleh ke cakap elok-elok..n sabarlah..nak pleased ur boz pon agak2 la..bile suggest cakap kat boz kite ekh tak nak pulak.. -_____-' pastu sesedap rase nak eeeeee..dush dush!


salah satu cabaran jadik seketeri..pape2 hal seketeri dulu kene maki hamun..nak letak phone nampak sangat tak profesional emo lebey lagikan nak maki beliau balik..kau sape cah oii..oh idak ler..aku masih lagi waras..pesen aku, tadah telinge dia nak cakap ape pun..ekh tak kan aku nak diam tadah je dia kate ape jadah tu semua..jawab tetap jawab..haha!tapi nak respon kene cakap elok-elok lah..walaupun air mate sikitt lagik mau jatuh! >.< demmyuuu!


siyot ar..


=((

*balik ni nak nangis kat penjuru dinding /*


to you,
dey incik, youaaaa so mean okeh..aihetyu!

..........................................from saye.







No comments: