12 January 2012

opsss...


hallamak aii..lupe plak nak upload pic aktivi bbq..ehehe..aku blasah je pic2 nih..pic banyakkk sangat..tapi mase edit ni..tengah2 buat, jap2 kene buat keje..edit sikit2, kene pegi sane..jap2 gi sini..jap2 kene buat keje lain..last2 aku bubuh je mane2 pic..ehehe..lantak la labu.. :p

bbq ni cam family gathering adik beradik blah mak aji (means makcik2 pakcik aku)..mak aku yang sulung so anak2 mak aji la paling besar..yang lain skola n kecik2 lagik..huhu..meriah sume ade..raye pon takde lengkap camni..hehe..

menu seperti biase..bbq (ayam dengan ikan), nasik goreng pedassss gile..nasik goreng budak2, mee hailam, bubur kacang hijau durian, bluberi chistat, kopok n ofcos fruits..marrrbelesss..slurp!perot boncit kekenyangan!tak hengat dah diet2 nih..ehehe..

ber-bbq siap ade game wey..terlebih rajin sepupu2 aku nih..tapi layan jelah..aku dapat 'buat gaye orang nak kentut tanpe orang keliling sedari dengan mukes macho'..err sort of la..huhu..kalau aku kate aku betul2 kentut korang pecaye tak..kah!!






No comments: