04 January 2012

semangat-less


sape nye angkare ah nih..isk isk..
/
kalau lah aku dapat tau sape yang buat nih.....haih..erm..nanti la aku pk nak buat ape kat orang yang langgar miss black..aku nak nangis dulu..wuwuuuu.. / /

cite nye gini..semalam dah stat aku gi keje dengan limosin lapanblas tingkap..adik aku pulak semalam dah stat gi keje drive kete aku..ala miss black ni lah..
sampai opit..parking bay full..alternatif lain bliau park kat parking bay area2 maybank cimb dekat dengan oldtown tu..
adik aku pon gi la masuk keje cam biase..
balik keje pon cam biase..
sampai la kat basement rumah dia nak lock kete tak boleh..alarm bunyi..tekan button lock, alarm duk bunyi2..aku suh dia check sume pintu tutup rapat ke tak..pastu lock balik..pon same gak..aku tanye gak dia ade bukak bonet ke tapi takde..tu pon aku suh gak dia bukak pastu tutup balik then cube lock lagik..pon sameeeee...dah give up gamaknye dia suh aku turun tengok ape masalah..
tak dan aku nak letak phone, adik aku bagitau ade brite buruk..ah sudah!ape bende lagik nih..dia kate kete aku ade orang langgar!zuppp!segar bijik mate aku wey..ape???kene langgar?sape langgar??kat mane??teruk tak??ok2 aku turun skang..
aku ingatkan adik aku sorang je..aku assume kul 3 pagi2 bute mane ade orang kuar sume bantai membute..aku pon dengan short pant tak tukar baju tak basuh muke ikat rambut tros turun basement..tak pk ape dah..skali tengok the members of rukun tetangge(RT) kuates aku ade jugak kan..dah kerumun kat kete aku..oh shittycattt yo..nak patah balik tak boleh dah sebab derang dah nampak aku..redah jelah.. -____-'
pastu one of the members tu bagitau, derang dengar bunyi alarm banyak kali..derang pegilah check..tu yang jumpe adik aku..n one of them do sumthin' kat kete so that alarm kete aku tak bunyi n boleh lock cam biase..thanks to those peeps yang membantu..alarm settled!
tengok kete plak..pergh..terduduk aku..blank..budak2 RT ni kate boleh repair nih..plat num tu boleh buat baru..bonet tu boleh tarik balik..bumper tu ketuk balik ke blowing balik ke..ok fine..
ni pon aku tak terpikir if bumper clip tu tercabot ke tak..tak check..
tu pun lepas officer aku bagitau..kalau tercabot ade kemungkinan tengah2 drive kang ade jugak bumper terjatuh..wuuuu..tibe2 aku blur nak anta kedai mane..takkan kedai tayar or kedai accs kot.. -___-'
then derang suggest park kete kat petronas..ape2hal RT r12 boleh tengok2 kan sebab derang berkawal sampai kul 6 pagi..aku dalam ati 'hah nape kene sampai park kat petronas..tak paham'..tapi aku iye kan jelah..korang tau..adik aku gi park kat blok f sanunnn tuh..jaoh budak wey.. -__-' after say thanks kitorg blah cari parking dekat2 dengan blok..
nak sambung tdo balik..takdo la..asik pk miss black je..
sebelum pegi keje aku snap pic miss black....sedih je rase.. / / /

moi lobly miss black.. / / / /

nak buat keje pon takde semangat..wuuuu... / / / / /





2 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

hamba rase ni da kire kes langgar lari nih.. adeyhhh

ain said...

tau xpe..sedih oh!xpasal2 duit abes spend repair kete..huhu.. :(