26 January 2012

b(O.o)san


hi peeps!

aku ade je kat opit nih..tak sambung cuti pon infact ari isnin petang aku dah kene balik putrajaya.. T_______T kat opit pon takde la banyak mane keje nye..almaklumlah boz aku kan seminggu cuti beraye..tapi malas ya ampun nak update blog..bukak tutup bukak tutup..mim-alip-las to the max i tell you.. -____-

bilik boz aku da kemaskan..ni bilik aku nih..ntah kurun ke brape ntah aku nak kemas..fail banyak nak keje failkan..weh ape nak jadik dengan aku nih.. >___< mood kemarilah dikau....

last week kan aku balik jb..sabtu bantai membute tergolek2 layan movie the whole day..puas ati!ha..berbulu je abang ipar aku tengok kitorang..yelah dia ajak malam tu pegi pasar borong pandan..dia nak beli amende ntah..sumorang bolayan..masing2 malas nak kuar nak tukar baju bagai..kah!sori bro.. :p

ahad plak pack dengan activity..oh yes we went to jpo yaw..masyAllah ramai nye umat!butik guess dah macam jusco pon ye aku tengok..please la people..dont bring ur 3rd class mentality there..pic ade..oleh kerane vitamin Malas terrroverdose make aku tak transfer tak edit lagik kan aku nak tepek kat blog..sori..btw memang awesome tempat tu..kalau berkesempatan korang pegilah..bawak duit banyak-banyak keh..ha..jpo best!pegi weekdays mest lagi heaven nak shopping..ni aku pegi weekend ramai gile orang..mood nak shopping tros turn off..tak reti aku nak shopping dengan crowd yang .......erghhh!haruslah next time kene return balik..malam nye pegi kenduri rumah mak ngah aku..err harapan lepas balik kenduri, aku harap in future takde la unsur2 berbandingan perbezaan antara insan..tragik wey..end of moi sunday story..ade lain-lain lagik tapi aku kan malas..so aku malas nak cite lain-lain..haha..macam cilake tak statement nih..

wateve la..aku betul-betul bosan ni..keh tata!




No comments: