25 November 2011

-_____- vs ^______^


hi korang..


rase cam dah lame je tak berblog.. -____-

oh dah 4 hari takde post baru padanlah rase lame je tak berblog..abes yang takde post baru 5 6 bulan tu ape cite.. -____-

aku sibuk..tapi aku bosan..tu pasal la feeling2 macam dah lame tak blogging.. -___- <-ayat tak lengkap!

semalam boz aku cuti..serentak dengan itu kawasan staf yang same sektor dengannye jugak men'declare' bercuti daripada membuat keje untuk diri sendiri.. -____-

serta merta tu jugak lunch hour aku dah berade di ioi puchong.. >:p

plan nak tengok cite twilight..malangnye slot yang kami nak tengok tu dah full..nak tunggu 6setengah idakkk le.. -____-

untuk menghargai mase yang berharge lagi rare ni, kami decide layan cite kucing in but!okeh hall tak penuh pon..3d..paid! -_____-

wah ramainye budak..cuti skola..padanlah..

cite puss in boot tersangat best!rugi tak tengok..gelak je..

bertambah sakan kami tergelak melihat budak2 yang baru experience tengok 3d movie..impression derang sangat comel..kahkahkah!ekh apsal nak gelak jahat nih.. -___-

rabu ari bersejarah..nak tau??nak tak nak aku nak cite jugak.. *pedulikhape* dipetang hari rabu aku ade buat wishlist yang baru..emm list boleh tahan panjang..hebat kau! -____-

dengan roh wishlist tersangat berkobar-kobar aku berjanji pade diri sendiri mulai saat tu aku mahu berjimat cermat..no more kasot!tapi tak sampai 61 saat, aku terrrbukak terrrsurf website shoes online.. *slap forehead* -_____-'

semangat untuk berjimat hilang entah kemane..sewaktu berjalan2 dengan perut yang kenyang selepas membelasah ayam kepsi aku terrrrbeli kasot.. *seratossembilanringgitdansembilanpuluhsen terbang* -____-

sunggoh mendukacitakan, tiada space untuk kasot yang baru dibeli dalam rak kasot sembilan tingkat tu..bukan salah rak kasot..salah sapekah gamaknye.. -____-

untuk sementare waktu ni, terpakse simpan dalam kete..jumlah kasot dalam kete telah menjangkau angke tige pasang..tidakkkkk! baru 3 pasang..rileks la .. -_____-'

ape lagi......

malam ni parents aku aku bertolak balik dari mekah..yeay! ^_____^

27haribulan pagi2 flight derang sampai..insyAllah..sangat tak sabar nak jumpe..rindu!yeay! ^____^

oh maal hijrah jatuh pade 27hb tu jugak..make isnin dapat cuti..yeay!!! ^_________^

minggu depan aku nak cuti seminggu!yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ^_______________^

tapi aku isi form nak amik cuti rehat 2 hari (selase & rabu) je..teheee..ekh kau cakap tak gulung2 tak boleh ke..

salam maal hijrah korang! ^^,


2 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

ambil lah rak yg lebih besar sikit
^____^

ain said...

dah cukup tinggi dan besar la tu.. -___-'