15 November 2011

dah tige tahun..stendet la.... v__V


hi peeps!

lagik story pasal missblack aku..hehe..sile jangan bosan ye aku cite pasal kete je.. :p


since tahun mac 2008 aku pakai kete nih..akhirnye semalam kete aku buat hal..nak balik keje time..tibe2 plak enjin taknak hidup kan..oyeah..bateri kong sudah..stendet la..dah 3tahun lebih aku pakai kete nih kan..memang dah time kene tukar..tapi tulah..baru minggu lepas aku abes duit tukar tayar baru..ni bateri pulak.. -_____-' sangat tak betul timing kau miss black..

nasib aku betul2 baik sebab enjin taknak stat kat basement opit aku..dibuatnye dia taknak stat mase aku gi mekdi kul 2 pagi tu..confirm pastu taknak kuar tengah2 malam lagik..kah!dan aku sangat2 bernasib baik jumpe dengan orang yang willingly bantu aku dalam kesusahan..syukur alhamdulilah! :)

tengs to moi beloved kawan, mumy-to-be dania sebab teman aku kat basement sampai ke dengkil back up aku in case tetibe kete aku buat hal tengah jalan..ailebiu nyah!he..n timekasih banyak2 kat officer aku mr leo sebab eventho dia takde jumper cable tu, dia tolong carikan orang lain yang ade cable untuk tolong aku..thanks boz!bile nak jadik my next boz??ehehe..thank you so much kat incik anas sebab merelakan bateri kete baru dia di'jumper'kan dengan bateri kete aku.. :p tapi fauzi kate cable yang incik anas ade tu tak sesuai dengan kete aku..dia kate cable tu kecik sangat???tak boleh ke??ntah la aku pon tak tau..aku dah pasrah je time tu..then gune jumper cable fauzi pasang kat bateri kete incik anas..baru la enjin aku boleh hidup..alhamdulilah..n ofcos thanks fauzi sebab tolong buat jumping petang tu..sume yang ade kat basement tu tak tau camne nak gune jumper..ekekeke! :p

petang tu jugak gi tukar bateri baru!



No comments: