11 November 2011

minggu ni bercuti seminggu..



NOT!


-_______-'

arini aku dah masuk keje balik..ehehe..tinggal sehari je ape barang nak masuk opit jugak kan..tapi aku gagahkan jugak masuk keje sebab nak save cuti..kang parents aku balik ujung bulan ni kene cuti panjang lagi..huhu..kang bulan 12 nak cuti2 m'sia lagi..balance tinggal 10 ari je..mane cukup wey..seb baik selase rabu tu ari aku tak shat doc bagi mc..kalau takde mc tinggal la 8 ari je balance cuti..huhu..

masuk opit pon boleh tahan banyak la keje..keje keep coming..tapi boleh handle lagi..

best babysit budak2 tu..nakal tu stendet la..budak kan..yang penting pas subuh tak leh sambung tdo la..tros masuk dapur masak air buat brekpes..ala brekpes simple je..scramble egg, nugget ayam crispy n koko krunch da ok..so far derang pon tak meroyan nak brekpes heavy2..huhu..pastu sidai bj sapu2 rumah kemas yang sepah2 sediakan baju budak2 tu settle!baru 1st part der..

part 2..nanti aku citer..malam sikit ke aku story..now i need to go back home..my snowhite is coming!kah!!!

daaaaaaaaaaaa... =)


No comments: