19 October 2010

sedang


sedang membuat wishlist

eceh!
bunyik cam banyak jek..ha..yang penting banyak pulak duit aku nak beli sume tu..huhu..tapi takpe buat je wishlist nih..tertunai ke tak tu blakang cite.. :p
sejak duamenjak sehari duahari fesbuk dah kene block, abes sume belog2 orang aku singgah..huhu..n semalam aku layan tengok k-chart..dari pagi sampai petang 11kali aku dengar lagu SHINee-lucifer..best!!da berbulan bertahan dalam carta tu..very very the energetic derang menari..siyes aku da leh hafal step2 derang..haha..encem pulak tu..lagik2 rapper dia..wiii~~



mode: minggu depan boz da masuk opit..uhuks!


4 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

b0z blik bawak hemper tu....

ain said...

hemper takper..jangan dia suh buat assignment suda..haha.. :p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

silap ari bulan boz balik bw gula2 s0rang sebalang.. huhu

ain said...

takde maknenyerrr..hehe..