07 October 2010

bosan!

baru 2 minggu boz aku gi kursus tapi aku da start bosan..tak tau dah nak buat ape..bosan gak ekh boz takde kat opit lame2..nak cuti lambat lagik..huhu..ujung bulan kang..aish..nak tdo, ekon opit nih sejok melampau la plak..sampai tak leh nak tdo..memang dia tak kasi aku tdo kot..haha..paper da banyak kali selak..seb baik tak terburai je paper tu..aku ngah tunggu tiket moto gp nih..tiket da dapat dah..tapi boz lum decide mau bagi sape..huhu..klu dapat best gak..leh g ngan kazen2 n kawan2 aku..huhu..kalau tak dapat arini maybe esok..hmm tunggu lagik..aku tunggu takpe kot..jangan ade sape2 tunggu aku..belum tentu aku boleh bagi jawapan..kalau bagi jawapan pon haros la sesuatu yang negatif..siyes aku tak nak diskas pasal ni..n jangan ajak aku diskas..ati aku da mati kot..aku pelik gak nape aku simpan lagik mesej2 tu..macam sengaje carik penyakit..somebody save me please..


mode: mau nangis bley.. (T_T)

5 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

nk satu tiket GP.. :P

ain said...

dapat 6!mau kah??

Taib ^ _^ Cr0zex said...

tq.. bagi tiket tu ari sudah kasi kawan.. derang pon mcm jakun bile dpt tiket pree.. aish.. biaso la tiket pree.. ahaha.. ^^

narila ila said...

nk jugaks

ain said...

no prob!

adek: da lepas da pong..hehe..tengok anak buah ko merempit suda.. :p