25 October 2010

iCe rOOm

aku adelah antu eskim..seminggu makan eskim pon aku suke..he..aku da lame notice kedai ni..tapi usha jaoh jelah..tapi weken lepas baru la sempat jejak kaki kat cni..eceh!huhu heaven!!!mak suke noks!walaupun cuace time baru pas ujan n ade rintik2 n sejukkk kitorg gigih gak nak makan eskim..huhu..kitorang oder 3 jenis eskim..lagikkkk skittt je mau oder 4 eskim..he..takot tak abes..skali hambek ko...makan gigil2 sebab ekon yang sejuk pon tetap licin kitorang bedal!!haha..

moi at ice room!
moi ice cream was fresh strawberry ice cream
topping dia giler banyak..



dak ina oder blueberry ice cream..terbaikkk!!
bluberi dia adalah sangat sedap!nextime haros la aku ode yang ni pulak..
dania lak ode passion fruit and mango ice cream..yang ni bese2 jek..n byk kismis..keras pulak tu..haha..
aku cilok mango dia je.. :p


ode air gak..fresh lemon juice..in case tsedak gelojoh makan eskim..FAILED!rase dia cam ko campur jus oren sunkist+lemon+limau nipis+limau sambal+segale mak bapak limau masam pastu ko minum..leh bocor usus oi..derang lupe bubuh air gule kot..overall tempat dia memang best for lepak2king..boleh pilih nak duk luar or dalam or nak duk atas..otw balik tu tersempak ngan edry kru..bawak merc slk tu..bertambah2 encem aku nengok bliau..haha..tapi dia xtebiat makan eskim time ujan cam kitorang..dia g kedai paparich..huhu..skian sajo gosip kali nih.. :p




2 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

aek skali dua... he.. eskim dia byk buah-buahan.. c0mplete set jgk la suma cukup rase.. tebaek.. =)

ain said...

tau xpe..sedap!