13 October 2010

punca2 misz black saket

punce-->::TIUB TAYAR BOCOR::
alhamdulilah..yeay!misz black aku da sihat!!legaaaanye..settle 1 prob..rupenye tiub tayar yang prob..da bocor..huhu..tapi cam pelik je camne leh bocor..aku memang da lame giler tak isi incek ayah n abg ipar yang tolong isikan angin tayar..tup tup tayar tros flat..huhu..konpius2..tak kan la ade stalker lagik..scarymary mak! :p pas settlekan tayar tenggiling aku g cuci keteeeee..ngeh3x..otw balik opit, dak ida yang tolong ganti kan tempat aku mesej bagitau boz cari suh tepon balik..aishhh...boz ni kan..time aku duk diam2 kat opit xg memane xnak lak bliau tepon..time aku kuar ni pulak dia boleh tepon..isk2..cuak skejap..ahaha..

weeeee~~ maceh incek pomen.. ^^



mode: rase mau makan eskim mangkok besau..hahaha.. =D

No comments: