21 October 2010

OphOchOt!!

wiiiiiiiiiiiiiii arini makcik suke giler!! ^^, terKEJO.O"Tttt nye aku..kalau ari2 gini mau nye sok luse aku kene saket jantung..hahaha..pagi2 suda trime parcel.. :)

the parcel


yesss!ade orang bagi speker tuk miss black..
feeling2 mau lompat bintang da nih..tapi cover2 lagik coz ade PDRM delegates datang buat lawatan 5S..



RUPE2NYERR
hambek ko..kopibin rupenye..
takpe..makcik tetap suke!!senyom takleh benti da nih..erk teh tu teh orang diet ke.. ^^,


tapi bile aku bukak kotak tu..

mug pecah suda..sob sob :'( chantek okeh mug nih!
kijamlah abx express nih..spoil mood aku..kang kitorang saman kang.. >:)
papepon aku happy sangat!jalan anta surat pon aku senyum sengsorang..cam orang gilak dah..adehh.. (-.-")




maceh banyak banyak banyak sebanyakkkk banyaknye..

5 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Oo... sengih2.. sbb dpt bungkusan...huhu

* dapat adiah teh untuk slim kot... mane lah tau.... acey.. tebaeekk :-)

ain said...

xleh minum teh tu coz mug da pecah..hakhakhak!

Taib ^ _^ Cr0zex said...

yelah.. kalau suda pecah mcm mane mau minum.. ni mesti sbb driver POSTO tu.. huk huk.. cari mug y sama mcm tu.. hm.. tp y baru lah... hek hek...

narila ila said...

oit..sape bg

ain said...

taib: tak same dah feeling dia..haha..

adik: rase2 ko sape bagi??huhu..