09 October 2012

makcik arissa


hoho..

rajin kan aku duk update belog..haha..rajinlah sangat!ni pun sebab la ni cam takde banyak keje..ade pun kejap lari sane lari sini pastu settle..so boleh laaa nak update..kang kalau tak update memanjanggggg tak update aku ni.. -__-

arini aku nak story pasal anak buah aku yang paling kecik..murniarissa!cinonet ni sudah pandai nak cakap..kalau aku tepon mak aji, dia pun dah pandai menyibuk nak cakap..aku dengar menjerit-jerit kat belakang mintak tepon.. -___- mak aku kate bile dah bagi, dia duk sengih sorang-sorang..pastu jari kecik dia tunjuk-tunjuk dengan mate bulat sambil mulut muncung-muncung cakap 'hoo hoh'!ica...mak ngah mane la nampak ape kau tunjuk.. -__- kalau teringat kat dia ni memang rase tak sabar je nak balik jumpe dak kecik ni..dah banyak cakap!tapi dia cakap pelik sikit..tak same dengan kakak-kakak dia mase mule pandai cakap..contoh la kan..budak-budak kan bile kite tanye ke ajar cakap ke dia akan sebut yang ujung-ujung je kan..contoh..nak susu..nanti si kecik akan cakap nak su..tapi dak arissa ni ade lain sikit..dia pi gandekan ayat tu!'nak tido' jadi nak 'do do' ..kite cakap 'tu motor lalu' dia pun nak cakap jugak tapi bunyi 'to torr' mulut tu dah la kecik..muncung tajam lak tu..adoyai..geram!suruh sebut 'kodok' jadi 'do dok'..pastu gelak sendiri..haha!aku tengok dia pun aku dah tergelak..haha..

cuti balik kampung tu ari adelah aku belikan dia mainan..teruja kejap je..pastu dia blah..kakak dia yang lebih-lebih main.. T_T si arissa ni pulak sibuk tolong mak aji lipat baju..tolong abis!tolong kirai baju ade la.. -__- dah abis lipat sume tau pulak dia amik baju dia je masuk dalam bakul..kemain kau!haha..

makcik arissa!

eee siyes aku tak suke camera ni!huhu..bile ica sibuk dengan baju-bajunye make terkontang-kantinglah mainan yang aku beli ni kat tengah-tengah rumah..tak pedulik langsung..nasib kau la ketapi oi..malam tu boleh pulak si arissa gi duduk atas badan ketapi ni..dengan harapan dapat ride atas ketapi nih..ceh!seb baik tak jatuh terlentang..nanti ade rezeki mak ngah belikan ica baby toy car k!baby la sangat...huhu..

terabai..wuuu..

|murniarissa-blur-face|
miss this little girl!




No comments: