25 May 2012

the efek jike kurang tido


hai koranggggg....

lame kan aku tak update..aku duk sibuk dengan 5S lerr..kau tau la..aku bukan boleh buat awal-awal..alergik..kah!cam datang keje jugak..aku ade alergik sikit nak datang awal..waktu keje start pukul 8.30am..kang 8.22 kang esok 8.26 am baru aku sampai opit.. -_____- tapi insyAllah bukan late in.. :p

life aku?alhamdulilah..bahagia. masalah memang ade but some how boleh feeling2 bahgia lagi..aku harap korang bahgia n happy sentiase..cewah!apehal ni??? ;p

memandangkan yours truly sangat tersangat amat teramat pemalas nak transfer gambar dalam digital camera..jadi aku story yang ni jelah...

ade le satu malam tu..aku tido lewat dari waktu tido normal aku..make terjadik la insiden ni..
1. bangun pagi zussss masuk bilik air nak mandi..confiden tonyoh facial foam kat brush teeth..bageroooo!facial foam tu dah slim shedi tinggal sikit..lagi aku bazirkan.. ^&%$)(!

-_____- tu baru bangun pagi..

ni tengah siap2..
2. perfume aku gi sapu kat ketiak! #sambil tengok cermin dengan mukes sangat konpius...apekah???disitukah nadi ku berdenyut??

ade lagiiii...

nak gi keje.
3. panaskan enjin kete sambil dengar radio..ape iklan banyak sangat ni..semak!tukar mp3..nak
up volume, aku gi pulas windshields water..yerrr up volume la sangat! -__________________-

gitulah efek nye bile aku kurang tido..tapi baru-baru ni je terjadi..sebelum ni ade gak tido gile lewat tapi takde le aku gile buang tebiat cam tu ari..fufufu!


keh mau balik..

daaa!



No comments: