07 May 2012

seminggu sekali ber'update..kau boleh???


selamat berhari isnin korang,

asik berdate bersame si lawa lantas membantutkan proses update belog aku..teheee...alasan tak boleh blah..ape pun alasan nye hanya aku je tau alasan sebenar..cewah!

tahun ni ntah ape masalah otak aku ntah..tibe2 aku bagi name untuk j/k biro hadiah untuk ari sukan kementerian.. -_____- tapi kate dah bagi name tak kan tibe2 nak tarik diri kan..tak cool langsung.. B) so buat jelah keje sukerela nih..dua minggu ni je..pastu abis..thats it!

arini adik aku last bercuti sakan..tadi call dia dah sampai putrajaya dah..bagusss..neng aku dah balik..hahaha!

anyway..ni aku cite general jelah k..aku takde la baik sangat..jaat ade jugak..tapi sumtimes kematian tu menyedarkan kelekaan seseorang..who knows esok luse giliran kite..jadiii..pandai-pandai korang la nak tafsir..





i lost my word.

thats all for today.

dramatik tak ayat aku??!


k daaaa..


1 comment:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Lama da xtinjau..huhu
Dia mmg kematian akan bt org sedar.. :-)