06 April 2009

sabtu d sepang

seperti tahun2 yang lalu, opit aku mendapat free ticket F1..n 3tahun berturut2 jugak la aku p tengok F1..tu la istimewa nye duk bhgn nih..dpt jugak merase tgk F1..klu nk p bli tiket wit moi own money..hahahareeems..harge tket je dh beribu..he..tahun ni ade len ckit..slalu nye aku akan p pade kedua2 ari..tp tuk tahun ni aku just pegi ari sabtu saje..ahad aku bg chance ayah cekgu pegi tengok pulak..xpelah..aku pun dh 2x pegi..skali skale bg org len merase pulak..sabtu tu dari ptjy aku tros p rumah cekgu(huhu..munge2 moi ati dat time ;p)..rumah dia dh dkt giler dengan SIC..xsmpai 5km kot..hampes!aku br je nk bukak kasut,tgk2 dh nmpk litar sepang!bengong..ari sabtu di SIC xramai pn org dtg..olh kerana aku 3thn beturut p kn..so ari tu aku jadik pemandu pelancong..tunjuk tu tunjuk ni..lalala..tahun ni ade rezeki lebeh (ehem,saudagar tudung<--kmona y ckp) aku dapat la bli payung bmw-sauber(support petronas u'ols..he..)!aku bekenan kt payung mclaren gak..tp y kecik pon dh mhl!xjadik la tros kansel n aku bli payung bmw je..cantik!tapi y paling sadis, pas sesi kelayakan tu dah nampak mendung dah..ingat otw nak kuar dari mall area tu stat la nak rintik..ehehe..blh gak aku tayang payong baru..lalala..tp xturun2(xjadi ujan agaknye)..skali masuk kete stat enjin baru turun ujan kn!lebat pulak tu..sadis betul..dh xdapat nk tayang payong..huhu..tu la niat xbaek!ehehe..seb baik xkene shoot ngn petir..wakaka!dan ade lagik 1 tapi...why?!why?!why adek xse-bape xse-emak aku,lewis hamilton duk stating place no.12!frust tul aku....seb baik ms race smlm dia managed overtake sampai dpt no.7!terer giler! klu xsbb ujan lebat n diorg continue race..mest lewis mclaren tu boleh menang..haha aku nk ckp jgk y ni walaupon xlogik..kete F1 xterer ar..time ujan je kne bent..jkv aku ilek je..ujan2 pon boleh drive tau..masuk F1 ni confirm menang!hahaha.. wakaka!cekgu menyampah giler dengar statement tu.. xbanyak captured picca by handphone..upload nti tunggu cekgu bagi camera dia..

our parking stiker!

PK!turn left ye..

can u spot moi miss black de extreme?!

:: semasa tiba ::






2 comments:

a LoT oF LuV said...

i-shah.. yang belakang tue cekgu ko yee??? hah.. dah nampak dah..

ain said...

ahaha..idak ler..tu pelancong negro mane ntah sesat msuk dlm frame pic aku..lalala.. ;p <--tipuuuu..