23 April 2009

cite kuarters lagik

semalam banyak perkara pending aku dah dapat settle kan..Alhamdulillah..lega sangat..rumusan idup aku semalam
--> 3.30p.m kuar opit-g JPM bayo deposit-amik konci-balik rumah-bagitau housemate aku dapat kuarters-pas maghrib g tengok rumah(suke!)-sesat kat parking!xbleh blah haku..parking dia connected antara blok ke blok..pening gak nih..rumah aku dekat ngan lif..rumah best!-masuk rumah dengar bunyi air-shower kat bilik air masterbedroom xtertutup..harems tul!! *()@*&*@^&%^ jiran seblah rumah bertego sape(ohoo..surirumahtangge rupenye)-beliau bagitau dulu jururawat yang duduk rumah ni(jiran yang peramah,jangan sebuk jage tepi kain aku pasni sudey)-g makan kat lot10(lapo thp dewa)-n balik!

kuarters ni ok la..beso..haroslah rumah aku bergema coz barang2 aku bukan nye banyak pon..pape pon aku dah ajak katy duk ngan aku..ade teman n aku pon xsunyi..tapi resultnye lum confirm lagik coz dia kene tanye family dia dolu..huhu..

yang best pasal rumah aku
->tak berdepan ngan jalanraye utame
->berdepan ngan taman kuarters baru yang lum bukak lagik
->hall dia besar
->cabinet dapo dia kaler putih!aku suke giler!
->ade balkoni!bleh letak tilam single klu sengal sangat nak golek kt balkoni..wakaka!
->cat rumah aku kaler putih n purple ala2 lilac (tuk border grill n segale pintu) suke sangat!
yang xbest pasal rumah aku
->bukan rumah baru (xspt angan2 aku)
->tingkat 4 xtinggi.. ;p
->kedudukan rumah di tengah2 bukan end lot..org lalulalang mest tengok..so kene slalu kemas!adoiyai
->cabinet dapo ckit giler!ade dua setengah pintu gamaknyerrrr..grrr!
->lantai bilik 1st cam dh kembang coz air shower melimpah kene lantai bilik..kene buat repot!
->dapo aku ngadap corridor org lalu lalang p lift..org blh skodeng aku masak
->tempat sidai baju lagik cam haram!dah ler kecik duk kat depan ngadap corridor plak tu..satu keje nk cari bidai
kesimpulan awal aku boleh pk..rumah ni so~so sajo..tgk ar nti bile dh bersih dah pindah barang..hmm..

ini surat tawaran

settle deposit tnb+syabas+sewa=konci rumah

menuju ke lift..

address rumah!blh nampak x cat grill dia kaler ape?purple okkk! ;p

hall

dapur

cabinet dia ckit je kn kn kn..tp kaler putih tu..sukak2!

masterbedroooooooooooom

2nd room..bilik ke-3 xsempat amik..

connected floor..kiri dpn is bilik master..kanan dpn in stor..blakang tu plak kiri kanan bilik no 2 & 3



view dari balkoni..kuarters lum duduk..


aik..bdk2 nih??huhu..mak ngah rindu kt kamooo (tibe2)..huhu





3 comments:

QueenZ said...

hse warming! hse warming! i cop bawak tembikai..wakakaka

Monamie said...

ekekek... soh aishah msk spageti
dia msk sedappppp

anis said...

seronoknye.. seronoknye...