01 April 2009

pAdA

270309

pg2 bute di p9 - my lillte sis slamat sampai d ptjy..aku dgn muke xmand(ala xde org p keje lagik..redah jelah..lalala) p trn, stat kete, amik adik kt petronas..huhu..bestnye adik balik!bising giler msuk kete dh mcm org gilak pon ade..aku rs org y tggu kt luar2 tu mest tgk ape kes la bdk2 nih..kecoh sokmo..

pg di opit - yeay!bos aku cuti n arini birthday kmona!eee online ke x mak hafiy arini..haaa ..online pon kamu..slamat ari lahir ye kmona cyg!

lunch merangkap tengahari - utk mklmn bos aku takde kn..so aku dgn sesuke-suki ati men'declare'kn diri blh half-day..ehehe..evil nye haku...

3 p.m. - terpacak dpn rmh cekgu..locked!baik gate tingkap n pintu..sume b'kunci..kete cekgu ade tp viva xde..erm..maybe dia kuar bwk kete kakak dia kot(rmlm tukang tilik amatur)..abaaaaikan..












3.30 p.m. - msuk hway..prasaan carcamarba..driving pn xfokus..mane dia pegi..tenangkan diri dgn baskin robbins(BR)..abih kopak rm20 lbh jgk ler..sedap!sekelip 2kelip 3kelip berkelip2 mate abis!rakus tul minah 2org nih..sblum smpai rmh bhn2 bokti nih harus d musnahkan..tkut blh d hidu oleh bdk2 kecik tu n mak..pandu lalu kwsn rht yong
peng tuk buang sgle bukti..lalala..




















6.30 p.m. - selamat tibe d kampong terchenta..kulai!brupp..sendawe bau BR..




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


290309

projek - straighten rambut akak ku n adek ku..
ye..beginilah rupe mereka..mcm alien..wakaka!

bahan2 yang diperlukan

hairstylist x b'bayar & pelanggan

alien kah ini??? ;p

gmbr hiasan semate-mate..

tadaa..posing beliau dgn muke seposen..

summary dr projek ini..hasil kurang memuaskan(xbtl2 lurus especially ujung2 rmbut)..
esok nye buat lg..tp kt rmbt adik aku jelah..n hasil nye sgt membanggekan!!jadik ok!sgt cntik n halus..gune jari pon blh..lalala..tp pic xde coz mlm tu adik aku dh nek bus br aku t'igt lum amik pic dia..huhu..xpe..nti dia mms pic..so nti blh la aku upload kt blog..huhu..mlm tu aku tdo ngn nyenyak skali!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

310309

ari aku balik ke ptjy slps bcuti pjg..huhu..rs mmg mls giler nk balik cni..klu dpt duk ngn family kn seronok..rs2 cam dh 10thn aku dh xduk ngn family aku..just balik kejap2 je..dr zaman skola menengah, poli n now keje..aku jd org merantau..huhu..sedih!mcm bese, aku akn exit nilai..tp aku xtros balik ptjy..aku singgah rmh cekgu..kete cekgu takde..tp rmh dia tbukak..mayb dia xblik dr skola lg..sambung drive smpai ptjy..pas mand..cekgu tepon(gne public phone okk)!wah..ati aku bunge2 suke n exicted sgt..dia bgtau dia ade kt bwh block..jadikkk.?sile la trn!ha..

starting y baik..ckp2 g psr tani..then jln2 nk tgk kuarters y aku apply aritu..huhu..cantik!ade byk kwsn perumahan rupenye kt p18 tu..xsangke kami..


haa..nmpk tu??my homey to be..

alamak nmpk separuh je..huhu..

xsabar nye nk tggu dapat kuarters..



No comments: