13 April 2009

FamilY DaY BMKD

sabtu lepas opit aku ade buat family day..kt FRIM kepong..erk aku lupe ape name tmpt tu..jap jap aku g check..'institut penyelidikan perhutanan malaysia'..ha kt ctu ar kitorg nye family day..ehehe..redup je..sbb byk pokok..dh name pn perhutanan mmg ler byk pokok2 ijau..lalalala..xde amik pic sgt..mls!family day thn nih,,no komen!

ni ler rupe khemah FD..aku duk bhgn tengah khemah..kt dpn tu ngah sesi karaoke..
kt blakang aku lak ngah sibuk ngn lucky draw


<ni 1st lucky draw y aku dpt!forestsecret..klu victoriasecret haros aku guling2 sronok kt ctu..wakaka!aku xblh blah tul tgk dlm bakul nih ade tselit 'jamu mak dare' wakaka!hampes giler cik ezma ngn cik banu duk gelak cam hape kt aku..tp xpe!y penting aku nye lagik beso drp forestsecret korg tau..korg dpt paperbeg je kn kn kn..aku dpt bakul tau(walaupon aku aim bakul half-moon tp xpat!)..lalala...


my 1st lcuky draw number..18!sgt bermakne no nih dlm idup aku.. :)


y nih lucky draw y kedua!tadaaaaaa..cube teke amende neh..


tdo hotel seri malaysia kt bagan lalang!haha..cam xbest je tmpt dia..name je dh lalang..lalalala..no comment lol!


n my last lucky draw is se7en!huhu..y nih kene claim kt opit..apekah adiah misteri ini??
adekah mesin basuh sofa peti sejuk rmh oven 3tingkat microwave rumah set home-theather set mekap set tupperware set pingganmangkuktingkat cap arcopal kah??tp skali dpt voucher kfc..wakaka!!ni berangan je..xkene bayo pon.. ;p





No comments: