14 January 2015

rasa ini menggangguku

rutin aku sekarang
bangun 5.30 pagi
siap-siap nak pegi kerja
time aku siap 
arfa pun bangun sekali
tukarkan pampers
bagikan susu
tidurkan dia
by 6 suku gitu arfa lena balik
620 (must before 630am..kalau lepas 630 confirm tak dan sampai ofis wp1) aku pun keluar rumah

tapi tadi
aku kiss goodbye 
aku dengar dia kentut
ehhh macam tahu je kentut ni
yeah..right after that arfa berak
tengok jam dah 630
waaa..
arfa nape time mama tukar pampers tadi arfa tak membuang -___-
dan aku ambil keputusan yang buat aku menyesal sampai sekarang
aku keluar kerja tanpa tukarkan pampers arfa!
disebabkan nak kejarkan waktu kerja, aku biarkan arfa tidur dengan pampers ade tahi
bad mommy T_T
walaupun sebelum keluar, aku dah kejut hubs..bagitau arfa berak..tapi aku tak sempat nak tukarkan pampers..mintak tolong dia tukarkan..
but stilllll..aku tau dia dah berak ok!
very bad mommy T__T
dan buat aku menyesal gile2 adalah..aku tak sempat pun sampai ofis sebelum 730
sebab highway dari seremban - nilai..daripada 4 lorong..plus bukak 1 lorong je!derang buat jalan..
pagi2 dah sangkut jem

dua-dua aku tak dapat
tak tukar pampers arfa
tak sempat sampai ofis sebelum 730
menyesalnya!
menyesal sangat2!
very very bad mommy T___T
eeeee!rase nak tikam2 diri sendiri
teruk nya aku!
memang pengajaran sangat2 untuk aku..

arfa..mama is sorry ok..
lepas ni takdak dah
mama akan dahulukan arfa 
baru hat lain2..tak pun hat lain biaq p la..
promise!



3 comments:

Monamie said...

sentence lastu tu speaking kedah ka??
Huhu... besa ni mama arfa.. nanti lagi menyesal kalau bontot dia merah.. takpa.. nanti wan mesti tukar.. dont worry k.. arfa tau mama dia rushing.. kiss kiss arfa

RadinAden said...

takpe jadi mak memang macam tu, tp anak kau sama dengan anak aku kalau nak poo mesti nak guna pampers bersih haha cheer up ok =) lama tak ngok ko berceloteh kat blog hehehe

ain said...

kak mona,
itulah kmona..tak pikir pun bontot dia merah ke ape..amik mudah aje.. T_T org dah menyesal sangat ni..pasni tak buat lg dah..

raden,
kan..tlg bg tunjuk ajar aku ni yg br jadik emak..raden ko pun rajin2 ar update blog..blh aku bc2 jugak..almaklumlah ssh nk jumpe ko..huhu..