15 January 2015

fong sai yuk

good morning!
settle hal arfa semalam
babah dia tolong tukarkan pampers
thanks babah!
balik kerja tengok dia duk main dengan nurin n al-fateh gelak2 
riuh!sama naik nak cakap
aoaaooo~~
rase lega je
malam tadi aku tebus balik kesalahan aku
aku layan dia sampai dia penat
haha!
selalu by 930 pm aku masuk bilik
layan dia kejap pastu tidur
sebab mate aku pun tak boleh handle 
nak terkatup je
tapi semalam aku layankan dia 
dah abis bace surah
layan aooaoaaaooo dia
pastu jadik ulat beluncas
pastu aku main dinosor 
sambung nursery rhythm
pastu jadik rama2 
head shoulder knee and toes knee and toes bla bla bla
sampai dia penat
yeah!resultnye pukul 4 pagi dia baru terjaga nak susu
hehehe..
pukul 12 pukul 2 pagi tak bangun pun
penat ye pahhh.. ;p

arini nak story pasal rambut dia pulak
haha..
kalau tengah pump susu, teringat balik..tergelak sorang2..pastu mencurah2 susu aku keluar
betullah kan..kalau kite pump susu masa hormon positif 
memang susu keluar mencurah2
best betul tengok susu banyak

aku tak tau la baby lain ade macam ni or tak
tapi ikut anak2 buah aku 3 orang tu, memang takde jadi
arfa ni
masa aku dalam pantang
rambut dia luruh
kalau rambut belakang logik jugak
sebab baring je kan
ni rambut depan dia yang luruh
obvious belah tepi kiri kanan
like this
aku duk belek2 muka dia
isk tak boleh jadi ni..dah macam rambut fong sai yuk je mama tengok

 rambut fong sai yuk
botak depan

tidakkkk!
sebelum jadik bahan sakat babah dia
cecepat aku mintak pak aji bawak di kedai gunting suh botak kan dia..
hehehe..

tadaaaa!
botakcinnnn
semenggah sikit muka anak dara aku
haha!


No comments: