07 October 2013

hai hai hoi

hoiii..
lupa nak update lagi
-_____-
my bad, my bad

ok 
ni aku dah update
err macam nak cukupkan syarat je

but the way
weekend baru ni angah (kakak wan) baru deliver baby
dapat anak buah lagi
lelaki!
comel hoih!
congrats angah & family!
as soon as possible kami cuba balik somban tengok baby & angah k!
nak tunggu wan cuti nih hoii bercinta rasanya
aku nak balik dulu wan tak kasi
cis!
cepatlah cuti snowhite ku~~
nak balik somban sangat ni

korang dah tengok kl gangster 2?
bukan tengok yang sedut haram tu tau
kawan wan ada copy cerita ni
dia nak bagi kitorang tengok
sorry
guwa tak layan
cam loser je tengok copy haram tu
takdak geng nak ajak gi tengok wayang eh
kesian
haha!
kejamnya cakap camtu! :p
ok fineee2 
masing-masing ada alasan masing-masingkan

tapi tengok filem ni kat wayang la best
tv besor
sound system best
boleh suspen sama-sama
boleh gelak sama-sama
boleh emo sesama
aku advise korang
siapa dah tengok yang sedut haram tu
please tengok kat wayang jugak
best!
tak rugi

dulu pun aku tak minat nak tengok wayang filem melayu
tapi wan jenis tengok wayang mesti nak tengok filem melayu
mula-mula memang stress..stress gile weh
serius!
boleh buat gaduh pasal nak tengok wayang
sampai tak bercakap jalan lelaju sakit hati membazir duit je
membebel entah apa benda entah cerita dia
macam ni punya filem pun boleh masuk wayang ke
tahap drama tv
drama tv lagi best
hazab aku nak ngabis kan sejam setengah dalam wayang
aku rasa cerita filem tu tak kelakar pun
yang wan boleh bergelak sakan
entah apa yang kelakar entah
konpius!


tapi lately ni filem melayu banyak yang dah best
tapi kena pandai tengok director jugak kot
so macam filem direct by shamsul ni
banyak filem dia buat best2
so kitorang pun dah jadi follower filem dia dah 
filem camni la baru berbaloi nak bayar tiket tengok kat wayang
so korang mari tengok filem kl gangster 2
siapa lagi nak support filem kita kan kalau bukan kita kan
#eh 

hah baru aku perasan jugak 
hemsem ar adi putra dalam filem ni
sampai dua kali aku sebut
berbulu je wan dengar
hahaha!

eh tadi cakap update nak cukupkan syarat je
ni dah lebih-lebih meleret ni
hohoho

k daaa~~

No comments: