25 September 2013

access denied

mintak nyawaaaaaaa...

semput hoih.. -___-"
ni gara-gara turun naik turun naik balik pastu kena corner sikit nak turun..
betawaf aku kat mof pagi ni
apsal aku tak tahu aras atas dah jadi kawasan terperingkat
selalu bukan ada pass khas ke baru boleh akses
ni alih-alih pass aku tak boleh nak akses
masa nak naik tu pun aku dah rasa macam tak boleh akses
sebab aku cam tak terima memo apa kan
dah tanya kat admin..katanya boleh lagi..yerrr boleh la sangatttt
dah sampai atas
tetttttt 'access denied'

padahal on the way nak naik atas aku ada jumpa pap ofis aku
aku tanya boleh hantar fail ni kat tingkat 10 tak
dengan muka selamba sardin dia jawab 'tak pergi sana'
aku dah rasa nak bengang tapi macam tak berbaloi je nak bengang dengan orang macam ni
balik-balik aku jugak yang sakit ati lebih, dia buat dekkkk tak tahu
buang masa
abaikan jelah perasaan tu

tapi mestilah dia tahu aras tu dah terperingkat 
sebab kerja dia hari-hari hantar surat kan
aku ni bukan hari-hari naik atas
ada yang urgent baru pergi
nak pergi saja-saja memang tak la
n whyyyyyy
he must said like that
i iz bengang u know
argh!
ops!sila jangan bengang ecah

last aku pakai pass officer lain
access accepted
dah pulak ramai guard kat aras tu
guwa berbulu betul 
nak tegur-tegur hai hei hoiii
lempang nak?

maka nya nak balik aku blah ikut route lain
tak memasal kan?

by the time sampai kat tempat
aku dah lapar balik
greatttt
mintak airrrrrr~~~

k bai!


No comments: