13 June 2012

pending story


ari kedua berkerja setelah seminggu lebih bercuti..fufufu..aku naik keje boz aku pulak amik cuti..tapi sehari jelah..cuti arini..huhu..pa dia je cuti lebih2..fufufu..almaklumlah boz, kampung sayer jauh.. :p

sebelum aku cuti panjang, aku sempat visit dania tengok her lil' princess!aku, ina n mekhar..baby dia sejibikkkk mukes laki dia, lan..kopipes..kire macam lan jr ar nih..omak dia mukes dah sentap..hehe..comel!time aku pegi ni baby dia dah 2bulan..tapi badan baby dia tak lembik-lembik cam jeli..baby ni tulang dah kuat..but still aku tak brani nak pegang..takot aku kang tetibe jatuh ke ape..aku usik-usik gitu je..huhu..dak ina arrr rajin sakat si kecik nih..he..lalala..

presenting dania's daughter!alisya..err alisya ape ea..lupe pulak fullname si kecik nih.. -_______-
jap aku sms tanye omak dia..hah!her name is alesha saffiya!sori la alesha..acik tak ingat fullname awak..ingat yang alesha tu je.. :p tengok badan dia..dah panjang/tinggi kan..


others than that..aku sibuk dengan 5ive s..almaklumlah dah dekat-dekat dengan tarikh pensijilan..haruslah gigih memprektikan 5ive s kan..tapi tulah..kegigihan aku dicemburui oleh officers aku yang gigih duk kacau buat keje kat tempat aku yang luas hanye sekangkang kera.. -____-

ginilah jadi nye..bersabo la ecah..


pulak tu tengah duk gigih ber lime s..boleh pulak tompat eden koje ni buat sukan perbendaharaan..dan ntah mane angin lintang pukang ntah yang dah merasuk aku..tetibe aku boleh bagi name jadik ajk adiah..boley???tak penah2 aku join tetibe tahun ni aku boleh terjebak wey..tapi takpe..guwa layankan je..boleh jadi experience untuk aku jugak kan...tapi tu the first n the last aku join..pasni takdoo la.. :p

pic siang tu was time rehearsal..pic malam was time perasmian..best gak malam perasmian tu..dia buat malam..tak panas..hehe..n best gile tengok supporters jabatan masing-masing..sporting abes!aku support s&k jugak..derang memang best!kalau dapat johan lagi best kan..dan walaupon tak masuk ape-ape acare, hakkak dapat medal uolls..medal cenderahati urusetia..hehe..nak jugakk kan..kau aderr?? :p



ok dah tu je..nak buat entry ni pon dah makan setengah ari..mane tak nye..jap-jap buat keje jap-jap kang sambung update..k daaaa!



No comments: