14 June 2012

aktiviti petang dengan family


kalau tak shopping, weekend kitorang jalan-jalan isi perut aka makan!we love eatinggg..mane badan tak bulat..he! :p tu ari kitorang saje melepak kat stulang..sajeee..cam dah lame tak gi sane so lets jalan-jalan kat sane..jalan-jalan main pasir jap pastu lepakss sambil pekena eskim calong..makan steambot n kacang rebus...bruppp sodap!buncit perut memasing..dah licin kitorang bedal baru terhegeh nak amik pic.. -____- lepak sini boleh view s'pore..dah dekattt sangat..nak masuk s'pore adelah azab..jem dia memang kitorang surrender..huhu..

akak aku dah kurus!kurus sebab dia rajin puase..err rase tertekan jugak le.. T_T
tu srombong merah putih dah s'pore..dekat kan.. :)

aku kan boleh kire hampir 2bulan tak balik kan..jadi mase balik jb tu ari memang aku balas dendam makan macam-macam..haha..takde de nak tahan2 makan..paling best omak den masak kan lakse johor!lame gilos tak makan lakse johor..susah nak dapat kat kl nih..yang banyak ade lakse penang je..maybe nak buat lakse johor ni rumit kot tu yang tak ramai jual lakse johor..papepon omak den masak memang terbaik!

tak lame pon aku duk kampung..rabu dah balik sini..sebab memang dah janji kat budak-budak ni nak bawak derang jalan-jalan kat sini..yeah!berjalan sakan..tapi paling best bawak derang gi swimming lah..rase bahgia je tengok budak-budak tu gembire suke..huhu..

time ni baru warming up..badan lum basah lagik..
si kecik toek ni pon nak mand jugakkkk kau..hambek!dah la mama dia dengan mak ngah dia tak bawak baju seluar spare kan.. -___-


k nanti-nantilah aku update lagik..nak sambung buat keje pulak..daaa!


No comments: