06 February 2011

pukul tiga petang


waaaaaaaaaaaa..awal siyot aku sampai putrajaya.. T_T almaklumlah balik sorang2..kalau ade geng ayah aku bagi lah balik lewat sikit..tapi ingat balik awal pagi takde la tempuh jem..hmmm haremsss..stat kat tangkak dah jem..pastu kat ayer keroh ok balik..masuk je linggi jemmmmmm..sampai la ke nilai..pastu nilai onwards aku taktau jem ke tak..coz aku surendder exit nilai pastu ikot jalan lame..lame jugak aku tak lalu jalan nih.. *kenangan lame mengusik jiwe..owh xbest2!* tolonglah hati jangan bagi jiwa aku kacau.. >.<"

yer aku drive gile berhemah arini..sile caye!tapi kete2 yang kuangasam abes aku sumpah seranah sebakul..haha..ko bajet ko drive tak penah kuangasam ke ecah oii..ha..sume salah ko sorang jelah betul..haha..keji sunggoh!berhemah sebab ade ops gong xi fa cai polis bersepah kat hway..tu pasal la tibe2 berhemah..n aku pon pelik ngan perangai aku..kalau hway 2lane gigih aku bagi signal nak tukar2 lane..masuk je 3 lane aku da tak larat aihhh nak bagi signal...ke aku sorang je camni..huhu.. =.="

keh tu je nak hapdet..nak tdo pulak pasni..ngantuk bangat guwe..he..ade sape2 volunteer nak iron baju keje aku tak..lallalaalala~~~ (z.z)


No comments: