15 February 2011

anniversary!


wey aku nyaris lupe arini 15 februari la!!arini genap 6 tahun aku keje gomen dowh..wah2..gile lame..dah boleh mintak tukar jb nih..eheh..to moi mon mon cayang, happy 6th anniversary!gile dramatik kalau ingat2 balik aku lapor diri kat mof..ehehe..tapi yang best aku dapat kenal ngan kakak aku yang sorang ni..dulu aku cam pelik je awat la bliau ni cam tertelan kaset..yer aku pendiam tau..sile caye!bliau cakap tak benti okeh!dah lame2 baru bagitau sebelum ni aku panggil dia ape..seb baik kmona tak marah..ehehe.. ^^, also to moi dsk batch 2002-2004, happy anniversary korang! :)




7 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

c0ngrate.. :P

ain said...

toce2..kasi angpow meh..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

0w.. ang p0w.. huhu..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

nk ang p0w ke wak.. ehehe.. 0k nnt sy send.. :D

ain said...

ehehe.. :p

Monamie said...

ehem! i miss u aishah! aishah yang kalut! hahahaha... hmmm... dok sana leklok eh. kakmona dah tadak nak tgk2 aishah.. nak marah2 .. rindu la.. nak lepak sama2.. makan sama2.. uhuhu... really miss u aishah! (T__T)

ain said...

huwaaaaa~~tau xpe..takleh gosip2 kan..haha..take care kmona! >:D< muah2!