21 February 2011

gaji ari ape weh


dah ujung2 bulan nilah menu terpaling marvelous yang boleh dimasak..hukhukhuk..tibe2 ingat omak..tros mesej akak 'cakap kat mak aku takdek nih jangan masak sedap2'..teheee..ah bukan skali dua aku pesan..beribu kali dah..haha..dasar jeles tak tentu pasal bile ingat derang makan masakan mak yang sedap2 tanpe aku..tak leh jadik!kene sabotaj..ehehe..sunggoh tak patot ko ecah!ha..


menu brunh kami pade ujung minggu di ujung bulan T_T
jemput-jemput udang!
udang galah wey..sile jeles!<-ala padahal beli mase awal bulan.. -__-"
sile tengok jelah korang..

sangat kenyang coz aku add in udang, kentang di dadu, lade ijau, bawang merah, garam, soda bikarborat n tak dilupekan air!ujung bulan2 ni memang sedap ar makan nih!cube awal2 gaji ko buat..aku tak pandang..kahkahkah..

2 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

kedai mamak takdak nih..

ain said...

uihh ofcosss cek oi..
available the one and only at warung ecah je..
hahaha.. :p